اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

تعامل مسئولان شهرداری شیراز با سرمایه‌گذاران ضروری است

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز با برشمردن ضرورت برقراری جلسات مستمر مسئولان و سرمایه‌گذاران، بر تعامل مدیران شهرداری شیراز با آنان تاکید کرد.

تعامل مسئولان شهرداری شیراز با سرمایه‌گذاران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه شهرداری شیراز، علیرضا پاک‌فطرت در نشست با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اظهار کرد: تعامل با سرمایه‌گذار از موضوعاتی است که باید ذهن تمام مسئولان شهرداری را به خود معطوف کند و ملکه ذهن کارکنان مجموعه شهرداری شود.

شهردار شیراز گفت: با هم‌اندیشی، تعامل، تشویق و تسریع در امور سرمایه‌گذار می‌شود سطح علاقمندی او را برای ورود به عرصه ساخت و ساز افزایش داد.

وی اعتماد بیشتر سرمایه‌گذاران به شهرداری شیراز را خواستار شد و از آمادگی برای عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران با اعطای امتیازات وی‍ژه خبر داد.

پاک‌فطرت ادامه داد: بسته‌های تشویقی ویژه‌ای برای سرمایه‌گذارانی که پیش از موعد مقرر پروژه مورد نظر را به بهره‌برداری برسانند تدوین شده و به آن‌ها ارائه می‌شود.

سرمایه‌گذاران حاضر در این نشست مسائل و موانع موجود در مسیر عقد قرارداد را به طور مستقیم با مسئولان مربوطه با حضور شهردار شیراز مطرح کردند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول