اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیانگذار مؤسسه فرهنگی آموزشی صدر:

اولویت احداث مجتمع‌های فرهنگی آموزشی استان‌های محروم است

خبرگزاری فارس: بنیانگذار مؤسسه خیریه فرهنگی آموزشی صدرهاشمی‌نژاد گفت: برنامه ما در احداث مجتمع‌های آموزشی فرهنگی با استان‌های محروم در سطح کشور است.

اولویت احداث مجتمع‌های فرهنگی آموزشی استان‌های محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدمحمد صدرهاشمی‌نژاد عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی، آموزشی و تربیتی هنزا شهرستان رابر اظهار داشت: امیدواریم افتتاح این مجموعه نقطه عطفی برای مردم منطقه و نقطه عطفی در بحث آموزش و پرورش در کشور باشد.

بنیانگذار مؤسسه خیریه فرهنگی آموزشی صدرهاشمی‌نژاد افزود: باید ابتدا بتوانیم خود را با نگاه اسلامی ساخته و بعد در زمینه انسان‌سازی که هدف این مجتمع‌ها است، گام برداریم.

صدرهاشمی‌نژاد تصریح کرد: اسلام به معنی انسانیت، دانش، خرد و توشه برداشتن از دنیا است که این کار نیاز به آموختن و پرورش پیدا کردن دارد.

این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه هر روز مقدورات ما بیشتر می شود باید احساس مسئولیت ما نیز بیشتر باشد.

صدرهاشمی‌نژاد گفت: در کشور ما در زمینه مدیریت تعریف شده کمبود وجود دارد که باید حتماً جنبه‌های مدیریت اخلاقی و اسلامی آن را بیشتر تقویت کنیم و جنبه‌های پرورشی مدیریت ما بیشتر تقویت شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر کشور ایران از لحاظ تحصیلات به معنای آموزش چیزی از دنیا کم ندارد و اگر احتمالاً کسری وجود داشته باشد، در زمینه پرورش است.

بنیانگذار مؤسسه خیریه فرهنگی آموزشی صدرهاشمی‌نژاد تصریح کرد: به دلیل نیاز به توسعه منابع انسانی باید پرورش در حوزه مدیریت را مورد توجه قرار دهیم.

این مسئول با اشاره به تأسیس مجتمع فرهنگی و آموزشی صدر‌هاشمی گفت: در صدد تاسیس بنیاد آموزشی و فرهنگی بودم که چهار جنبه آموزش، فرهنگ، علم و پرورش را لحاظ کند که این بنیاد در سال جاری تاسیس شد.

صدرهاشمی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مشخصی برای ایجاد مراکز شبانه‌روزی آموزش و پرورش در تمام استان‌های کشور داریم که هر کدام از این مجتمع‌ها حدود 900 دانش‌آموز را از مقطع ابتدایی تا متوسطه پوشش می‌دهد.

بنیانگذار مؤسسه خیریه فرهنگی آموزشی صدر هاشمی‌نژاد ابراز داشت: کسانی می‌توانند در این مجتمع حضور یابند که دارای استعداد و از خانواده‌های بی‌بضاعت باشند که خانواده آنان توان اداره تربیت و آموزش فرزندان خود را نداشته باشند.

وی عنوان کرد: قصد ما این است که از این مراکز محصولات مشخصی بگیریم که در آینده کشور نقش تعیین کننده داشته باشند و می‌خواهیم بهترین مدیران را داشته باشیم.

این مسئول یادآور شد: مجتمع فرهنگی آموزشی هنزا در 25 هزار متر مربع زیربنا ساخته می‌شود و در مهر ماه آینده در مقطع پیش دبستانی و دبستان دانش‌آموز می‌پذیرد.

صدرهاشمی‌نژاد اضافه کرد: با همکاری استانداری کرمان به هر شهرستانی در سطح استان سهمیه‌ای داده می‌شود تا در این مجتمع حضور داشته باشند.

بنیانگذار مؤسسه خیریه فرهنگی آموزشی صدر هاشمی‌نژاد متذکر شد: در مهر ماه سال 93 دبیرستان و راهنمایی مجتمع نیز دانش‌آموز می‌پذیرد و این پروژه طی دو سال احداث می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: برنامه ما در احداث این مجتمع‌ها مشخص است که اولویت با استان‌های محروم در سطح کشور است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول