اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت

کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی، درمانی بیماران کلیوی در زنجان

خبرگزاری فارس: نخستین مجتمع آموزشی، درمانی و مشاوره‌ای بیماران کلیوی کشور با حضور مسئولان استانی در زنجان کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی، درمانی بیماران کلیوی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی استان زنجان ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی این مجتمع در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نخستین مجتمع آموزشی، درمانی و مشاوره‌ای بیماران کلیوی کشور در استان زنجان با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه این مجمتع آموزشی در پنج طبقه برای انجام امورات بیماران کلیوی کلنگ‌زنی شد، یادآور شد: این مجتمع در راستای ارائه آموزش‌های لازم به بیماران کلیوی در راستای کاهش بیماران دیالیزی احداث می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این مجتمع خاطرنشان کرد: طبقه نخست این مجموعه برای کالاهای پزشکی مورد نیاز بیماران کلیوی اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: طبقه دوم برای بخش دیالیز بیماران کلیوی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی استان زنجان با بیان اینکه طبقه سوم این مجموعه به ارائه مشاوره به بیماران کلیوی پرداخته می‌شود، افزود: طبقه چهارم بخش فرهنگی این مجموعه است، که فعالیت‌های فرهنگی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی بخش آموزش و پیشگیری را از دیگر طبقات این مجموعه عنوان کرد و گفت: با احداث این مجموعه خدمات مختلفی به بیماران کلیوی ارائه می‌شود.

طهماسبی بر ضرورت کمک خیرین برای احداث این مجموعه تاکید کرد و افزود: این مجموعه در راستای عمل به برنامه‌های تاثیر گذار نیازمند حمایت جدی خیرین است.

وی با بیان اینکه تا کنون از سوی خیرین استقبال خوبی برای این برنامه شده است، افزود: امیدواریم در ادامه راه نیز از کمک‌های خیرین برای احداث این مجموعه بیش از گذشته استفاده شود.

مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به اینکه این مجموعه در یک هزار و 800 متر مربع در پنج طبقه احداث می‌شود، افزود: 3 میلیارد تومان برای احداث این ساختمان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای تجهیز این مجموعه 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: تا کنون خیرین قول‌هایی برای احداث این مجموعه ارائه کرده‌اند که امیدواریم محقق شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول