اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال:

آموزش فوتبال نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: کار آموزش در فوتبال مستلزم برنامه‌ریزی طولانی مدت است و برخورداری از اطلاعات روز دنیا از دیگر فاکتورهای موفقیت در آموزش است.

آموزش فوتبال نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است

محمد احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضور چند ماهه‌اش در کمیته آموزش فدراسیون اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی آموزشی فوتبال از لحاظ کیفیت در تمام سطوح تئوری و عملی ارتقا یابد.

وی افزود: باید بر اساس نیازسنجی‌های اعمال شده در شهرستان‌ها و جامعه فوتبال برنامه‌ریزی این کمیته انجام شود تا پس از پایان چهار سال در سطوح مختلف باشگاه‌ها مدیران، مربیان و بدن‌سازان و سرپرستان حرفه‌ای و آموزش دیده‌ای مثل دوره‌های گذشته تربیت و به فوتبال کشور تحویل دهیم.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه هیئت‌های فوتبال استان‌ها علاقمند به پیشرفت و حرکت رو به جلو هستند، گفت: ما نیاز داریم تا با علم و دانش روز فوتبال آشنا شویم و یکی از وظایف ما فراهم ساختن خوراک مورد نظر کمیته‌های آموزش هیئت‌های فوتبال است که باید با قرار دادن امکاناتی چون جزوه، کتاب و فیلم شرایط اولیه برای پیشرفت و انتقال اولیه اطلاعات را هموار کنیم.

احسانی در خصوص تیم ملی فوتبال کشور گفت: تیم ملی نیازمند کار و تلاش بیشتر است، این ایده شخصی من است که ما اگر خواهان حضور در جام جهانی هستیم باید با قدرت و تلاش بیشتری به جلو حرکت کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت فوتبال در تیم‌های ملی در رده‌های سنی عنوان کرد: بدون تردید فوتبال ایران در رده‌های سنی مختلف استعدادهای بسیاری دارد، کشور ما دارای نیروهای زیاد جوانی است که به ورزش و فوتبال علاقه خاصی دارند و باید با آموزش مناسب، مدیریت صحیح و تلاش و کار مضاعف به جایگاه به حق و شایسته خود دست یابیم.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در ادامه کار آموزشی را نیازمند برنامه‌ریزی طولانی‌مدت دانست و خاطرنشان کرد: صبر و تحمل بسیار و همچنین برنامه‌ریزی مناسب و دستیابی به اطلاعات روز از دیگر نیازهای کار آموزش است.

احسانی با بیان اینکه از زمان حضورم در استان‌های تهران، مازندران، سیستان و بلوچستان و کرمان مدرسی دوره‌های آموزشی را عهده‌دار شده‌ام، گفت: تلاش می‌کنم تا با برنامه‌ریزی مناسب حداقل هر 15 روز یک‌بار این دوره آموزشی را در استان‌های دیگر برگزار کنم.

وی بیان کرد: ما باید برنامه‌ریزی کنیم تا مسئله مدیریت فوتبال با خارج شدن از حوزه سنتی به شیوه جدید و مدرن امروزی به فوتبال کشور عرضه شود، مدیریتی که مطابق با استانداردهای مورد نظر AFC و فدراسیون جهانی فوتبال FIFA باشد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول