اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاسم‌پور:

مسئولان در برابر زد و بندهای پشت پرده فوتبال موضع‌گیری کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: مسائل مالی، شهرت و بسیاری از زد و بندهای پشت پرده‌ای در فوتبال وجود دارد و اگر مسئولان در برابر آنها موضع‌گیری نکنند قطعاً طی سال‌های آتی سازمان فوتبال را آلوده می‌کند.

مسئولان در برابر زد و بندهای پشت پرده فوتبال موضع‌گیری کنند

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با رد شایعاتی در خصوص قهر وی و رفتنش از مس کرمان به دلایلی چون درگیری با هواداران مس اظهار داشت: برای انجام برخی کارهای شخصی و حضور در مراحل پایانی مذاکرات با بازیکنان خارجی مدنظر به تهران رفتم و پس از دو روز در حال حاضر برای آغاز تمرینات مس در کرمان هستم.

وی افزود: هیچ مسئله خاصی نیز در این بین وجود نداشت و همه حرف و حدیث‌های پیش آمده را در خصوص قهر و رفتنم از کرمان تکذیب می‌کنم.

سرمربی مس کرمان در ادامه با اعلام خبر قطعی شدن جذب یک مدافع وسط خارجی بیان داشت: این بازیکن با مسئولان باشگاه به توافقات خوبی دست یافته و به زودی به همراه مدیر برنامه‌هایش برای انجام مذاکرات نهایی و انعقاد قرارداد اقدام می‌کند.

قاسم‌پور همچنین با اشاره به انجام مذاکرات مسئولان باشگاه با چند گزینه برای پست دروازه‌بانی مس بیان داشت: طی چند روز آینده وضعیت دروازه‌بان مس مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص مسائل مطرح شده در خصوص برخی لیدرهای تیم صنعت مس از سوی وی گفت: در فوتبال ما مسائل زیادی وجود دارد که بسیاری از آنها قابل عنوان نیست، جاذبه‌های فوتبال ما سبب شده تا ما دست به هر کار کثیفی بزنیم تا به علایق و وابستگی‌های خود برسیم، مسائل مالی، شهرت و بسیاری از زد و بندهای پشت پرده‌ای در فوتبال وجود دارد و اگر مسئولان در برابر آنها موضع‌گیری نکنند قطعا طی سال‌های آتی در فوتبال ما این مسائل بیشتر باب شده و سازمان فوتبال ما را آلوده و آلوده‌تر می‌کند.

قاسم‌پور در ادامه با طرح سؤالی اظهار داشت: آیا در طی مدت حضورم در مس عملکرد ضعیفی داشته‌ام که برخی با نام لیدر و هوادار اینچنین با من برخورد می‌کنند، امیدوارم این اشخاص پاسخ قانع کننده‌ای برای این سؤال من داشته باشند.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم در بازار نقل و انتقالات گفت: تا اینجای کار از شرایط تیم در نقل و انتقالات رضایت دارم، ما با بسیاری از بازیکنانی که اکنون راهی تیم‌های بزرگ شده‌اند مذاکرات داشتیم و آنها نیز به ما وعده‌هایی دادند اما مبالغ پرداختی سایر تیم‌ها و جاذبه‌های برخی شهرها موجب شده تا همان بازیکنی که به مس قول داده بود امروز با پیراهن تیم دیگر عکس یادگاری بگیرد.

سرمربی مس در خصوص علت تأخیر در آغاز تمرینات تیمش گفت: مشکلات اداری و تسویه حساب از سوی برخی باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال موجب شده تا بازیکنان نتوانند در اسرع وقت خود را به کرمان برسانند اما امیدوارم تمرینات تیم از اوایل هفته آینده با تمام بازیکنان آغاز شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر عدم استفاده از برخی بازیکنان جوان کرمانی که سابقه عضویت در تیم‌های ملی کشور را نیز دارند، گفت: مربی‌گری سلیقه‌ای است، اینکه یک مربی از یک بازیکن خوشش آمده و او را به تیم ملی دعوت کرده دلیلی قانع کننده بر استفاده من از آن بازیکن نیست.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول