اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب هیئت مدیره باشگاه صبا

نجاتی سرپرست تیم فوتبال صبای قم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم از انتخاب حسین نجاتی به عنوان سرپرست تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

نجاتی سرپرست تیم فوتبال صبای قم شد

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در کادر تیم فوتبال صبای قم پیشنهاد ما برای انتخاب سرپرست جدید تیم فوتبال صبای قم در لیگ دوازدهم حسین نجاتی بود.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از حسین نجاتی به عنوان یکی از چهره‌های مطرح سال‌های اخیر ورزش قم در عرصه داوری رقابت‌های بین‌المللی فوتبال و لیگ‌های باشگاه‌های کشور وجود دارد، این مهم در هیئت مدیره باشگاه صبا مورد بررسی و تایید نهایی قرار گرفت.

سرپرست باشگاه صبای قم اضافه کرد: این موضوع در جلسه هیئت مدیره باشگاه صبای قم که در استانداری قم برگزار شد، مورد تایید هیئت مدیره قرار گرفت و بدین ترتیب حسین نجاتی به عنوان سرپرست تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس انتخاب و رسما معرفی شد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر همواره هر جا صحبت از رشته پرمخاطب فوتبال می‌شود تمام علاقمندان و دوستداران این رشته ورزشی نام چهره‌‌ای همچون حسین نجاتی را به عنوان داور مطرح و با تجربه فوتبال استان قم می‌شناسند.

رمضان‌بیگی افزود: نجاتی که تخصص و مدرک کمک داوری بین‌المللی فوتبال را دارد سال‌ها در میادین مختلف داخلی و برون مرزی پرچمدار داوران فوتبال استان قم در عرصه‌های مهم این رشته ورزشی پرطرفدار بود و اکنون می‌توانیم از تجارب ارزنده وی در مسئولیت جدید استفاده مطلوب داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: نجاتی در حالی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد که در فصل گذشته از تجارب محمدرضا کشوری‌فرد از پیشکسوتان با دانش فوتبال قم بهره بردیم و از وی در جلسه هیئت مدیره باشگاه صبا تقدیر شد.

داوران جوان فوتبال استان قم در سال‌های اندکی که از بازنشستگی و پایان دوران داوری حرفه‌ای حسین نجاتی در فوتبال می‌گذرد، از تجارب و اندوخته‌های سال‌ها داوری این چهره مطرح داوری فوتبال استان قم و کشورمان در کسوت رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم بهره می‌برند.

این در حالی است که نجاتی که زمانی اعتماد متولیان و با تجربه‌های داوری به هوش و زکاوتش موجب بروز استعدادش در داوری فوتبال شد و توانست در عرصه بین‌المللی یکی از چهره‌های موفق در ورزش استان قم در عرصه قضاوت‌های ورزشی مهم نام بگیرد، اکنون خود مشوق جوانان جویای نام و مستعد خدمت در این میدان است.

تیم فوتبال صبای قم چهارمین تیم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی و سرپرستی حسین نجاتی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول