اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

کشاورزان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: کشاورزان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند.

کشاورزان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناهان باید سرلوحه همه ما قرار گیرد و از ناپاکی و گناه پرهیز کنیم.

وی در ادامه با تبریک مبعث خاتم‌الانبیا (ص) افزود: امروز دیگر فلاسفه غرب و مکاتب فلسفی آن‌ها داروی دردهای فراوان بشریت نیست و جهان کنونی برای رهایی از ظلم، جهل و بی‌عدالتی نیازمند پیام بزرگ بعثت است.

امام جمعه کنگان خاطر نشان کرد: دعوت به توحید، خروج از ظلمت به سوی نور، استقرار امنیت، صلح و آرامش، دعوت به حرکت و قیام برای خدا و انذار مردم از پیام‌های بزرگ بعثت است.

محمودی تصریح کرد: عید مبعث به فرموده مقام معظم رهبری عید تاریخ انسانیت بوده و گرامیداشت این روز بزرگ وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی همچنین با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و بیان فضایل و مناقب آن حضرت گفت: از جلوه‌های شخصیتی این امام همام پاسداری از نهضت بزرگ علمی امام صادق (ع) است.

محمودی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به نشست مسکو اضافه کرد: غرب برای رسیدن به نتیجه نیازمند احترام به حقوق حقه ملت بزرگ ایران است.

وی با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و تقدیر از مدیر و کارکنان این دستگاه گفت: جهاد کشاورزی و کشاورزان نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند.

محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر به ویژه شهید بهشتی اظهار کرد: از افتخارات این نظام این است که مجتهدی جامع‌الشرایط در رأس دستگاه قضاست.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولین دادگستری افزود: دستگاه قضا نقش مهمی در تامین آرامش و امنیت در جامعه دارد و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد تقویت دستگاه قضایی باشیم.

محمودی گفت: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول