اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تایباد:

بعثت همه انبیا در بعثت پیامبر اسلام تداعی پیدا کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تایباد گفت: بعثت همه انبیا در بعثت پیامبر اسلام تداعی پیدا کرد و آن اتمام مکارم اخلاق بود.

بعثت همه انبیا در بعثت پیامبر اسلام تداعی پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام مرتضی محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به ایام شهادت امام موسی‌کاظم(ع)، بر فراگیری علوم آل محمد(ص) و شناخت و معرفت به ائمه اطهار(ع) و به‌ ویژه امام موسی‌کاظم(ع) که دوران سخت و پرمشقتی را در زندان‌های بغداد طی کردند، تاکید کرد.

امام جمعه موقت تایباد با اشاره به فرارسیدن مبعث پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) افزود: همه انبیاء مبعوث شدند تا مردم را به عبودیت پروردگار دعوت کرده و از طاغوت پرهیز دهند.

وی افزود: رسالت پیامبر اسلام تکمیل‌ کننده همه بعثت‌ها بود و در واقع نتیجه همه این بعثت‌ها در بعثت پیامبر اسلام تداعی پیدا کرد و آن اتمام مکارم اخلاق بود.

محدثی با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای موتلفه اسلامی، به شکل‌گیری موتلفه اسلامی بعد از قیام 15 خرداد از هیئت‌های عزاداری تهران در مقابل رژیم منحوس ستم‌شاهی اشاره کرد.

وی هم‌چنین با یادآوری سالروز شهادت مصطفی چمران و اشاره به دلاورمردی‌های وی در دوران دفاع مقدس به کار بزرگ وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل شهادت دانشمندان هسته‌ای پرداخت و از سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کرد.

امام جمعه موقت تایباد هم‌چنین به هفته جهاد کشاورزی و زحمات خالصانه سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تلاش‌های جهادگران در دوران دفاع مقدس مشهود بوده و در حال حاضر نیز تلاش جهادگران در عرصه‌های مختلف در جای جای کشور مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول