اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه بیرجند:‌

انتظار مردم از قوه قضائیه عمل به قوانین اسلام است

خبرگزاری فارس:‌ امام ‌جمعه بیرجند با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه گفت: انتظار مردم از این قوه عمل به دستورات و قوانین اسلام است.

انتظار مردم از قوه قضائیه عمل به قوانین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر بیرجند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: به گفته معظم‌له اگر یک سال به همه قوانین و حدود الهی عمل شود هنجارشکنی و بی‌عفتی در جامعه ریشه‌کن می‌شود.

وی ادامه داد: قوه قضاییه باید فضایی را در جامعه ایجاد کند تا مردم طعم حاکمیت اسلام را به معنای واقعی بچشند.

امام‌ جمعه بیرجند با گرامیداشت روز شهادت شهید بخارایی و یارانش که عوامل ترور حسنعلی منصور هستند، تصریح کرد:‌ این شهدای بزرگوار با خون خود سند حقانیت نظام اسلامی ما را امضا کردند.

رضایی بیرجندی به سالروز صدور فرمان امام ‌خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی اشاره کرد و گفت:‌ جهاد سازندگی مولود مبارک انقلاب اسلامی بوده و بسیاری از زیرساخت‌های اساسی کشور از ثمرات ایجاد این نهاد مقدس در بدو انقلاب است.

وی ادامه داد: فلسفه ایجاد جهاد سازندگی در شرایط اولیه انقلاب این بود که با یک حرکت جهادگونه فارغ از پیچ و خم‌های سازمانی مسئولان نسبت به آبادانی کشور اقدام کنند و در دوران جنگ نیز همین سنگرسازان بی‌سنگر بودند که خدمات زیادی را به رزمندگان در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل ارائه کردند.

امام‌ جمعه بیرجند به روز جهانی مقابله با بیابان‌زایی اشاره کرد و افزود:‌ با توجه به شرایط استان ما باید برای بیابان‌زدایی برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود.

رضایی بیرجندی ادامه داد: طرح هدفمندی یارانه‌ها باید با شیب مناسب در کشور اجرایی شود.

وی در پایان ایام شهادت امام موسی‌کاظم (ع) را گرامی‌داشت.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول