اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مقابله با گرانی باید در تمام سطوح صورت بگیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: گرانی طبیعی است در فضای تحریم و تهدید، اما مقابله با گرانی باید در تمام سطوح صورت بگیرد.

مقابله با گرانی باید در تمام سطوح صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در بوشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی‌است و باید دارای دو خصوصیت زنده‌ بودن و سالم بودن باشد.

وی افزود: نشانه زنده‌ بودن مجلس تدوین قوانین خوب و مناسب، نظارت صحیح و کارآمد و حضور فعال و مفید در صحن علنی و کمیسیون‌هاست.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: یک مجلس زنده مجلسی است که دارای تولید قوانین مناسبی باشد که نظام را در پیشرفت به سمت عدالت، که نگاه مقام معظم رهبری است، برساند.

صفایی‌بوشهری گفت: مقام معظم رهبری سالم ماندن مجلس را یکی از مهم‌ترین اموری می‌داند که سبب سالم ماندن انقلاب اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به روز جهاد کشاورزی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ کارشناسانه، مدیریت کارآمد و نظارت دقیق، شاهد بازتولید بالا در کشاورزی استان بوشهر باشیم و بتوانیم در عرصه کشاورزی خود را به عنوان یک الگوی برتر در کشور معرفی کنیم.

صفایی‌بوشهری با تبریک به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) اظهار کرد: حضرت محمد (ص) هدیه‌ای الهی برای جامعه بشری تا آخر الزمان است و مبعث‌اش سبب نورانیت جامعه شد و تمام انبیای سابق مقدمه‌ای برای ظهور حضرت محمد (ص) بودند.

وی با گرامیداشت روز بسیج اساتید بیان کرد: بسیج اساتید باید با تلاش مضاعف و همت دوچندان بتوانند در عرصه منابع انسانی، نیروهای کارآمد و متخصصی تولید کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به روز اصناف یادآور شد: اصناف از اقشار زحمتکش جامعه هستند و همواره در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

صفایی‌بوشهری تاکید کرد: از اصناف خواهشمندیم که با شرایط کنونی اقتصادی در کشور، همواره در خدمت مردم باشند و نگذارند به مردم آسیبی برسد.

وی گفت: اصناف باید با نگاه حمایت از مصرف‌کننده در خدمت مردم باشند که این یک جهاد اقتصادی است.

وی افزود: گرانی طبیعی است در فضای تحریم و تهدید، اما مقابله با گرانی باید در تمام سطوح صورت بگیرد.

امام جمعه بوشهر با تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: امام موسی کاظم (ع) سال‌ها مورد عذاب و فشار جبهه ضد ولایت قرار می‌گرفتند به طوری‌که بارها ایشان را محدود کردند.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد: انسان مؤمن انسانی است امیدوار که روح امید و نشاط را در جامعه تزریق می‌کند.

وی افزود: انسان امیدوار انسانی است که برای رسیدن به هدفش طراحی، مدیریت و عمل می‌کند و با توکل بر خدا به هدف خود دست می‌یابد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول