اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

380 کانون فرهنگی در غنی‌سازی اوقات فراغت دخیل‌ هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 380 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان همدان برنامه‌هایی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دارند.

380 کانون فرهنگی در غنی‌سازی اوقات فراغت دخیل‌ هستند

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از آمادگی استان برای اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت خبر داد و اظهار کرد: 31 خرداد ماه همایش سراسری اوقات فراغت افتتاح می‌شود تا به صورت رسمی برنامه‌های تابستانی رنگ اجرا به خود بگیرد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه اوقات فراغت در نخستین روزهای تابستان در پارک مردم آغاز می‌شود این نمایشگاه در قالب اطلاع‌رسانی ایفای نقش می‌کند.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه آموزشگاه‌های آزاد هنری ما در این قالب فعال می‌شوند، افزود: انجمن‌های ادبی، موسیقی، نمایش و خوشنویسان همه جزو مراکز اوقات فراغت هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی برای نوجوانان و جوانان تدارک دیده شده است، ابراز داشت: مجتمع‌های فرهنگی با توجه به برنامه‌هایی که در هفته رضوی و هفته کرامت دارند به نوعی پوشش برنامه‌های تابستانی را خواهند داشت که در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت است.

فیض‌منش از ایجاد رشته بازیگری تئاتر برای غنی‌سازی اوقات فراغت خبر داد و گفت: نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که آن هم در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت است که عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی اظهار داشت: 380 کانون فرهنگی هنری مساجد در همدان برنامه‌هایی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دارند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول