اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم خبر داد

حضور 6 هزار نفر در طرح اوقات فراغت ایثارگران

خبرگزاری فارس: سرپرست مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم گفت: امسال با توجه به افزایش تعداد مراکز زیرپوشش بنیاد شهید بیش از 6 هزار نفر در کلاس‌های طرح اوقات فراغت شرکت می‌کنند.

حضور 6 هزار نفر در طرح اوقات فراغت ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ابوالقاسم گل‌پرور بیان کرد: بنیاد شهید برای پنجمین سال متوالی به منظور ایجاد بستر مناسب برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای استفاده از خدمات فرهنگی و آموزشی اقدام به عقد قرارداد با مؤسسات و مراکز فرهنگی فعال و معتبر در سطح شهر کرده است.

وی ادامه داد: سال گذشته تعداد مراکز خصوصی طرف قرارداد 52 مرکز بود که امسال به 63 مرکز آموزشی و ورزشی در نقاط مختلف افزایش یافته است.

سرپرست مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم اضافه کرد: این مراکز در زمینه‌های قرآنی، هنری، ادبی، فنی، علمی و تربیت بدنی به ارائه خدمات به جامعه هدف می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر مراکز طرف قرارداد، فضاهای ورزش و کلاس‌های آموزشی کانون شهرک شهدا و مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) نیز به ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان می‌پردازند.

گل‌پرور از ویژگی‌های طرح اوقات فراغت را برگزاری این طرح در طول سال دانست و افزود: برخلاف بسیاری از دستگاه‌ها که طرح اوقات فراغت آنها محدود به ایام تعطیلات تابستان است، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مراکز زیرپوشش بنیاد و مراکز خصوصی طرف قرارداد می‌توانند در طول سال از کلاس‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول