اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از یکم تیرماه

نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در سمنان برپا می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برپایی نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در سمنان از روز یکم تیرماه خبر داد.

نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در سمنان برپا می‏شود

همت هادیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان درباره برپایی نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت گفت: نمایشگاه اوقات فراغت استان سمنان برای نخستین ‌بار به شکلی منحصر به فرد از روز یکم تیرماه در سالن غدیر سمنان آغاز به کار می‏کند و تا روز پنجم این ماه دایر خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای برگزاری این نمایشگاه بیش از 50 غرفه پیش‏بینی شده است و تاکنون 37 دستگاه اجرایی، مؤسسه، سازمان مردم‏نهاد و نهادهای دولتی و غیر دولتی برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‏اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه در این نمایشگاه حتی هیئت‏های ورزشی استان سمنان و شماری از سازمان‏های مردم‏نهاد استان نیز حضور می‏یابند، ساعات برپایی نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در سمنان را از 17 عصر تا 22 شب اعلام کرد.

هادیان بیان داشت: این نمایشگاه براساس برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته قرار است در دو بخش "تهدیدها" و "فرصت‏ها" برگزار شود تا خانواده‏های جوانان و نوجوانان استان سمنان با حضور در آن علاوه بر شناخت تهدیدهایی که در زمان اوقات فراغت فرزندانشان را تهدید می‏کند، بتوانند فرصت‏های طلایی و مناسبی که در این زمینه وجود دارد را نیز بشناسند و از آنها بهره ببرند.

وی افزود: در بخش ویژه تهدیدها، حدود 6 دستگاه اجرایی استان سمنان همکاری دارند و در زمینه فرصت‏ها نیز بیش از 19 دستگاه و نهاد اجرایی و دولتی مشارکت می‏کنند تا برنامه‏ها با کیفیت بهتر و بالاتری نسبت به گذشته اجرایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تأکید کرد: اعتقاد داریم باید نتایج مثبتی از برگزاری نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در سمنان به دست آید و در پایان توانسته باشیم خوراک مناسبی را برای تصمیم‏گیری به خانواده‏ها ارائه دهیم.

هادیان در ادامه از رسانه‌های استانی خواست تا با اتخاذ تمهیداتی، نسبت به پخش حداقل یک برنامه رادیویی در روز از این نمایشگاه مبادرت ورزند تا بیشتر به شهرستان‏های استان سمنان پرداخته شده و مطالب و برنامه‏های شهرستانی نیز از زبان فرمانداران استان سمنان و مسئولان اجرایی شهرستان‏ها در این بخش بیان شود.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در سمنان، برنامه‏های جانبی متنوعی نیز پیش‏بینی شده که یکی از آنها برگزاری جشن‏های ویژه است، افزود: غنی‏سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کاری بسیار مهم و حساس است و باید در این حوزه به خوبی فعالیت شود.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول