اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

سپاه پاسداران مدافع به‌حق انقلاب و ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: سپاه پاسداران مدافع به حق انقلاب و ولایت است.

سپاه پاسداران مدافع به‌حق انقلاب و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در نشست هیئت عاشقان ولایت و فرماندهان بسیج و سپاه شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت‌های نظام داشته است.

وی افزود: سپاه در تمام دوران انقلاب از جنگ گرفته تا دوران سازندگی و پس از آن همواره در عرصه حاضر بوده و روزبه‌روز نیز موفقیت بیشتری داشته است.

امام جمعه جم با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج مدافع به حق انقلاب و ولایت فقیه هستند خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج مدافع به حق انقلاب و ولایت فقیه‌اند و در این راه تا پای جان ایستاده‌اند و هیچ زمانی عقب‌نشینی نکرده‌اند.

گنجی به مسائل تربیتی و اخلاقی اشاره کرد و افزود: تربیت صحیح اسلامی راهگشای داشتن خانواده و جامعه سالم است و به‌کارگیری آن در خانواده‌ها ضروری است.

وی نقش ولایت فقیه در رهبری جامعه اسلامی و جلوگیری از انحراف آن را بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از ولایت مطلقه فقیه تحقق می‌یابد.

گنجی در ادامه به بیداری اسلامی در سطح جهان اشاره کرد و دلیل عدم موفقیت انقلاب‌های جهانی به ویژه مصر را نداشتن ولی فقیه و رهبر اسلامی عادل دانست و اذعان کرد: اگر انقلابی مثل انقلاب مصر رهبری الهی همچون ولایت فقیه داشتند و از آن تبعیت می‌کردند به حق انقلاب آنان تا الان به ثمر نشسته بود.

وی یادآور شد: باید قدردان ولایت فقیه باشیم و همه باید همواره در مسیر ولایت فقیه و رهبری حرکت کنیم و از ایشان تبعیت کنیم.

امام جمعه جم در ادامه پاسخگوی مسائل و شبهات اخلاقی و بصیرتی سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول