اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان تازه تأسیس آوج ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه پاسداران استان قزوین برگزار شد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مراسم افتتاحیه ناحیه مقاومت بسیج‌‌ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج ظهر امروز با حضور سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین و نیز جمعی از مسئولان نهادها و فرماندهان نواحی مختلف استان قزوین در سالن تربیت بدنی تختی این شهرستان برگزار شد.

سالار آبنوش در این مراسم با قدردانی از حضور رزمندگان و خانواده‌های معزز و معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: شهدا با جانفشانی و رشادت خود موجب شدند که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه پا بر‌جا مانده و دشمنان همواره خوار و ذلیل شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین نیز با اشاره به لزوم اتحاد و یکپارچگی همگانی برای مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های احتمالی دشمنان بیان کرد: قدرت معنوی سپاه، امروز تمام مستکبران و زور‌گویان عالم هستی را به شدت خوار کرده و موجب شکست آنان شده است.

حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی افزود: امروز وظیفه آحاد بسیجیان و رزمندگان حرکت کامل در مسیر تبعیت از آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان بویین‌زهرا نیز با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز تلاش و مجاهدت شبانه روزی جوانان و نوجوانان خداجو و با ایمان توانسته به اوج قله‌های رفیع و تراز اول پیشرفت، اقتدار و عزت دست یابد عنوان کرد: همه باید برای ادامه این مسیر پر‌خیر و برکت تلاش کرده و از حد‌اکثر توان و انرژی خود بهره‌ ببریم.

داود بهرامی ادامه داد: استکبار با طرح انواع حیله و فریب سعی می‌کند که مانعی در مسیر حرکت و جوشش انقلابی مردم ایران اسلامی ایجاد کند، اما قطعا اتحاد و وحدت مردم در اصول و آرمان‌ها دشمنان، معاندان و ضد انقلاب را خوار و ذلیل کرده و مقدمات عزت والا و رشد جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کند.

همچنین فرمانده تازه منصوب‌شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج با قدردانی از حضور پر رنگ و دلنواز رزمندگان و ایثارگران انقلاب اسلامی در این مراسم پیشرفت و اقتدار کنونی در کشور را مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در ایام دفاع مقدس عنوان کرد.

حسین آقا‌مرادی اضافه کرد: باید با رمز اتحاد و یکپارچگی در مسیر تحقق اهداف و ارزش‌های والا و اصیل انقلاب اسلامی در جهان گام برداشته و تلاش کنیم.

حضور چشمگیر و پر رنگ رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و نیز خانواده‌های معزز و معظم شهدا از سراسر استان قزوین جلوه‌ای خاص به این مراسم داده بود.

همچنین اجرای نماهنگ بسیار زیبای شمیم شهادت در سالن برگزاری مراسم و بانگ تکبیر‌های "الله‌اکبر" و "جانم فدای رهبر" موجب به وجد آمدن مدعوین و افراد حاضر در جلسه شده بود.

دکلمه و شعر‌خوانی مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در خلال اجرای این مراسم شوق و نشاط معنوی فراوانی را در وجود حاضران و به ویژه رزمندگان و جانبازان قطع نخاعی به وجود آورد.

همچنین فضاسازی دلنواز و بسیار معنوی که از روز‌های قبل در سالن برپایی مراسم انجام شده از حاشیه‌های چشمگیر این مراسم بود که بسیار نیز مورد توجه و نگاه ویژه حاضران و به ویژه فرماندهان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و مسئولان دستگاه‌های مختلف استان قزوین قرار گرفت.

حضور با شکوه جوانان و نوجوانان بسیجی عضو حلقه‌های صالحین شهرستان آوج نیز در مراسم امروز بسیار چشمگیر و گسترده بود.

گفتنی است قرائت حکم سرگرد حسین آقا‌مرادی از سوی مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و اهدای حکم به ایشان از سوی سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به عنوان سرپرست موقت سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج پایان‌بخش این مراسم بود.

همچنین پس از پایان مراسم افتتاح ناحیه سپاه شهرستان آوج مراسم نصب گلدسته‌های جدید امامزاده محمد‌طاهر آوج نیز با حضور مسئولان و سردار سالار آبنوش برگزار شد.

در مراسم امروز ابوالفضل طاهر‌خانی فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر، روح‌الله عباسپور نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، بخشداران، شهرداران، ائمه جمعه و جماعات بخش‌های شش‌گانه شهرستان بویین‌زهرا، و نیز جمعی از معاونان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول