اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

اول مرداد طرح پزشک خانواده در مازندران آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نخستین ویزیت طرح پزشک خانواده در مازندران از اول مردادماه در مازندران صورت می‌گیرد.

اول مرداد طرح پزشک خانواده در مازندران آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا میرزایی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به روند اجرایی طرح پزشک خانواده در مازندران اظهار داشت: در مازندران با اجرای طرح بیمه روستایی و نظام ارجاع در روستاها گام بزرگ در اجرای طرح پزشک خانواده از 7 سال پیش برداشته شد.

وی با اعلام اینکه در راستای طرح پزشک خانواده روستایی مشکلات و موانعی را داشتیم، تصریح کرد: طرح پزشک خانواده روستایی در سال‌های قبل مورد مثل پزشک خانواده به طور جدی حمایت نشده بود.

معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث جمع‌آوری داده‌های آماری، مازندران رتبه نخست را به خود اختصاص داد و یک‌هزار و 40 نفر از رابطان بهداشتی بحث جمع‌آوری داده‌ها را انجام می‌دهند.

وی در ادامه به اختصاص 2.5 میلیارد تومان برای خرید ادوات کامپیوتر و لپ‌تاپ برای اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران اشاره کرد و گفت: این تجهیزات طی روزهای آینده خریداری می‌شود.

میرزایی با اعلام اینکه نخستین ویزیت طرح پزشک خانواده در مازندران از اول مردادماه در مازندران صورت می‌گیرد، گفت: مرکز درمانی که قبل از اجرای طرح پزشک خانواده فقط خدمات بهداشتی ارائه می‌دادند با اجرای طرح پزشک خانواده فعال‌تر می‌شوند.

این مسئول بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه به همکاری مناسب سازمان‌های بیمه‌گر استان برای اجرای طرح پزشک خانواده اشاره کرد و گفت: در اواخر تیرماه سال جاری قراردادهای لازم با پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها منعقد می‌شود.

وی در پایان از حضور وزیر بهداشت و درمان طی هفته آینده در مازندران خبر داد و گفت: وزیر بهداشت در این سفر از روند اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران بازدید می‌کند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول