اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات کرمان خبر داد

خواروبار فروش‌ها متخلف‌ترین صنف در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: صنف‌های خواروبار فروش، میوه فروش، سوپرمارکت و پوشاک بیشترین میزان تخلفات اقتصادی را انجام می‌دهند.

خواروبار فروش‌ها متخلف‌ترین صنف در کرمان

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: صنف‌های خوار و بار فروش، میوه فروش، سوپرمارکت و پوشاک بیشترین میزان تخلفات اقتصادی را انجام می‌دهند که این تخلفات شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و عدم صدور فاکتور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه نظارتی تعزیرات حکومتی به صورت جدی‌تر پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تعزیرات حکومتی استان کرمان برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها آمادگی دارد.

مختاری با بیان اینکه گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی با حضور قاضی در زمان بازرسی همچنان در کرمان ادامه دارد، گفت: طی دو ماه گذشته این گشت‌ها سه بار در هفته با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

وی نظارت مستقیم تخلف توسط قاضی و رسیدگی بهتر و راحت‌تر به تخلف را از مهم‌ترین ویژگی‌های گشت‌های سیار برشمرد و خاطرنشان کرد: قاضی با مشاهده مستقیم در صدور حکم موفق‌تر است.

مختاری به واحدهای متخلف هشدار داد و بیان داشت: مجموعه تعزیرات حکومتی استان کرمان در برخورد با متخلفان بدون اغماض است.

وی با بیان اینکه نظارت توسط واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیروی انتظامی صورت می‌گیرد، ابراز داشت: گزارش‌های مردمی در قالب شکایت‌های کتبی، ایمیل، پیامک و یا تماس با سامانه 124 نیز از دیگر مراجع نظارتی است.

مختاری همکاری بی‌شائبه مردم با مراجع نظارتی در زمینه رسیدگی بهتر به تخلفات را مهم خواند و بیان داشت: یکی از شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان به تخلفات مربوط به مشاغل ویژه بانوان رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول