اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان خبر داد

شناسایی 144 واحد صنفی متخلف در لاهیجان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان از شناسایی 144 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

شناسایی 144 واحد صنفی متخلف در لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان حجت رفیع پرهیزکار ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به وضعیت بازرسی از واحدهای متخلف صنفی در لاهیجان، اظهار کرد: دو ماهه نخست امسال تعداد 2 هزار و 668 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان صورت گرفت که در جریان این بازرسی‌ها 144 مورد تخلف شناسایی و برای متخلفان پرونده تشکیل شده است.

وی، ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را بالغ بر 915 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متخلفان برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

این مسئول، بازرسی‌های مذکور را عمدتاً در چارچوب گشت مشترک و با همراهی فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، دخانیات و واحد بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی شهرستان لاهیجان ذکر کرد.

وی، با بیان اینکه روند بازرسی‌ها در لاهیجان با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه می‌یابد، ابراز کرد: ایجاد بستر مناسب برای اجرای سیاست‌های اقتصادی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و رقابتی شدن بازار با اطلاع‌رسانی، آگاهی دادن و فرهنگ سازی تحقق می‌یابد.

رفیع‌ پرهیزکار، عمده تخلفات صورت گرفته واحدهای صنفی لاهیجان را گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و نداشتن صندوق مکانیزه عنوان کرد و یادآور شد: از ناظران افتخاری، شهروندان و مسافران می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان و یا شماره 2235444 واحد بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی لاهیجان اعلام کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول