اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردوی10روزه تراکتورسازان

تمرینات تراکتورسازی در غیاب سرمربی پرتغالی آغاز شد

خبرگزاری فارس: در غیاب خوزه اولیویرا سرمربی جدید تیم تراکتورسازی، تمرینات این تیم از روز گذشته زیر نظر غلامرضا باغ‌آبادی، دستیار اولیویرا آغاز شد.

تمرینات تراکتورسازی در غیاب سرمربی پرتغالی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نخستین تمرین تیم تراکتورسازی تبریز از روز گذشته با حضور 9 بازیکن تیم تراکتورسازی زیر نظر دستیار اول اولیویرا برگزار شد.

مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، مهدی ثابتی، مسعود ابراهیم‌زاده، فرزاد حاتمی و فردین عابدینی بازیکنان فصل گذشته تیم تراکتورسازی و محمد ایران پوریان از شهرداری تبریز، شهرام عبادزاده از استیل‌آذین و مهدی قریشی از فولاد یزد از بازیکنان جدید، نفرات حاضر در این تیم بودند.

عبادزاده و قریشی که بازیکن بومی هستند جزو سهمیه لیگ یکی و زیر 23 ساله تیم تراکتورسازی به‌شمار خواهند رفت.

تمرینات تیم تراکتورسازی از روز چهارشنبه و با حضور اولیویرا و سه بازیکن پرتغالی این تیم جدی‌تر خواهد شد.

به گفته باغ‌آبادی تا روز چهارشنبه تمرینات تیم تراکتورسازی دو نوبت صبح و عصر برگزار شده و از چهارشنبه و با حضور سرمربی تیم، تمرینات 10 روز دیگر ادامه خواهد یافت.

دستیار سابق مایلی‌کهن و قلعه‌نویی افزود: تیم تراکتورسازی 12 تیر برای برگزاری یک اردوی 10 روز عازم ترکیه شد و بعد از بازگشت از این اردو، تیم برای برگزاری نخستین مسابقه خود در لیگ برتر مهیا خواهد شد.

تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر دوره یازدهم به مقام دوم کشور دست یافت که بالاترین عنوان فوتبال تبریز در رده باشگاهی است.

این تیم در دور دوره اول با قرار گرفتن در رده چهاردهم به لیگ دسته یک ایران سقوط کرد و بین دوره دوم تا دوره هشتم تیم تراکتورسازی در لیگ برتر حضور نداشت اما با صعود در سال 88، در سه دوره  اخیر سیر صعودی داشته است.

تراکتورسازی در دوره نهم (89-88) به مقام هفتم لیگ برتر رسید، یک سال بعد عنوان پنجم را کسب کرد و سال گذشته نیز با کسب مقام دوم جواز حضور در باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول