اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره استاندارد اصفهان صورت گرفت

معرفی 190 واحد متخلف صنفی به سازمان صنعت، معدن و تجارت

خبرگزاری فارس: بازرسان اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی اصفهان در راستای اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) در بازار، 190 واحد صنفی متخلف را شناسایی و به سازمان بازرسی معرفی کردند.

معرفی 190 واحد متخلف صنفی به سازمان صنعت، معدن و تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان، بازرسان اداره‌کل استاندارد با مشارکت شرکت‌های بازرسی همکار از حدود 3 هزار و 700 واحد صنفی و مراکز عرضه و فروش فرآورده‌ها و کالاهای مشمول استاندارد اجباری، بازرسی به عمل آورده که در مرحله اولیه بازرسی، تذکر و اخطاریه‌های لازم را مبنی بر عدم عرضه فرآورده‌های غیر استاندارد به آنان ابلاغ کرده‌اند اما با وجود اخطارهای داده شده در مرحله دوم بازرسی‌ها، بیش از 190 واحد صنفی متخلف که بدون توجه به اخطارهای قبلی به عرضه محصولات غیر استاندارد مبادرت کرده بودند، شناسایی و اقدامات قانونی لازم در این زمینه صورت پذیرفت. 

این واحدهای صنفی متخلف به سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان اصفهان معرفی و پرونده آنان تا حصول نتیجه و اعمال قانون، مفتوح و مورد پی‌گرد قرار گرفته است.

*جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد متخلف تولید بتن آماده

هم‌چنین به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان، یک واحد تولید بتن آماده در فولادشهر اصفهان به دلیل نداشتن پروانه استاندارد و عدم رعایت استانداردها در تولید بتن پلمپ شد.

براساس این گزارش واحد متخلف مذکور بدون اقدام در جهت اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد و بدون توجه به تذکرات قبلی دریافت شده از اداره‌کل استاندارد و نیز سازمان نظام مهندسی استان اصفهان، اقدام به بتن‌ریزی در فولادشهر اصفهان کرده که بلافاصله با حضور کارشناسان و بازرسان اداره‌کل استاندارد استان اصفهان و نماینده سازمان عمران فولادشهر در محل عملیات ساختمانی، از ادامه فعالیت و بتن‌ریزی جلوگیری به عمل آمده و پلمپ شده است.

این واحد متخلف دارای نتایج مردودی آزمایش بتن، ارسالی از آزمایشگاه همکار سازمان نظام مهندسی استان اصفهان بوده و پیش از این تذکرات و اخطارهای لازم به منظور پیش‌گیری از فعالیت غیر قانونی را دریافت کرده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول