اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

زمین‌های کشاورزی 99 ساله به کشاورزان دشتستان واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از واگذاری زمین‌های کشاورزی 99 ساله به کشاورزان در دشتستان خبر داد.

زمین‌های کشاورزی 99 ساله به کشاورزان دشتستان واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان غلامحسین خسروی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح چند طرح جهاد کشاورزی در دشتستان اظهار داشت: کشاورزی محور توسعه و پیشرفت است و برای پیشرفت بیشتر باید نسبت به گسترش و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشتستان در عرصه کشاورزی و دامداری جایگاه خاصی در استان دارد و بر اساس آمار موجود بیش از 70 درصد سطح زیرکشت تولیدات کشاورزی را در اختیار دارد و بدون تردید در سال تولید ملی جایگاه کشاورزان بسیار ارزشمند است.

فرماندار دشتستان یادآور شد: شهرستان دشتستان به عنوان قطب کشاورزی استان بوشهر است و توجه به حوزه‌های مختلف کشاورزی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان است.

خسروی تصریح کرد: در هفته جهاد کشاورزی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح عمده تولیدی بودیم که انتظار داریم سطح کیفی واحدها افزایش یابد.

وی بیان کرد: اختصاص اعتبارات و تسهیلات ویژه و کم‌بهره به کشاورزان از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است که موجبات رضایت این قشر را فراهم می‌کند.

فرماندار دشتستان از واگذاری زمین‌های کشاورزی 99 ساله به کشاورزان در دشتستان خبر داد و گفت: به آن دسته از کشاورزانی که هیچگونه سابقه بیمه‌ای ندارند و در حال حاضر بیکار تلقی می‌شوند، زمین‌‌های کشاورزی به صورت 99 ساله واگذار می‌شود.

خسروی اذعان کرد: همچنین تسهیلات ویژه‌ای به کشاورزان دشتستانی برای خرید وسایل و ماشین‌آلات کشاورزی اختصاص می‌یابد که امیدوار هستیم این امر موجبات رشد و توسعه کشاورزی دشتستان را فراهم کند. 

وی اظهار داشت: برای حمایت از نخلداران و فروش خرمای آنها نیز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که به فضل خدا امیدواریم در سال جاری شاهد حل مشکلات این قشر باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول