اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب:

مردم از نمایندگان تصمیمات جدی‌تری برای مهار گرانی انتظار دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس گرانی‌های اخیر در کشور را دغدغه اصلی مردم دانست و گفت: مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند تا برای تثبیت قیمت‌ها و حل مشکل گرانی تصمیمات جدی‌تری اتخاذ کنند.

مردم از نمایندگان تصمیمات جدی‌تری برای مهار گرانی انتظار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی عصر دیروز در آیین اختتامیه سال تحصیلی حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب از نهایی شدن اجرای طرح کمربندی شرقی بناب خبر داد و اظهار کرد: تا پایان امسال کلنگ عملیات اجرایی طرح کمربندی غربی بناب با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی به زمین زده خواهد شد.

وی از حل مشکلات مجتمع فولاد بناب نیز خبر داد و افزود: با استقرار کنسرسیوم در مجتمع فولاد بناب، شهرستان بناب به قطب تولید فولاد در کشور تبدیل خواهد شد.

باقری‌بنابی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران منطقه حمایت خواهد شد، ادامه داد: چندین سال بود که به‌دلیل عدم حل مشکلات شهرک صنعتی شماره دو بناب سرمایه‌گذاران این شهر مجبور بودند در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری کنند؛ ولی اخیراً با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره دو بناب در 400 هکتار زمین آغاز شد که قابل افزایش تا 800 هکتار است و با آغاز عملیات اجرایی این شهرک شاهد تحول عظیم و چشمگیری در بخش صنعت و اشتغال خواهیم بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که در جلسه اخیر کمیته برنامه‌ریزی استان و شهرستان مشکل زمین دانشگاه بناب و شهرک گلخانه‌ای بناب حل شده است، تصریح کرد: گرانی‌های اخیر در کشور و تورم به‌خصوص گرانی نان دغدغه اصلی مردم است و در شهرستان بناب یک شبه شاهد افزایش 50 درصدی نرخ نان بودیم از این‌رو مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند تا برای تثبیت قیمت‌ها و همچنین حل مشکل مردم تصمیمات جدی‌تری اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول