اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

15 درصد اعتبارات دشتی از تملک دارایی استانی تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی با بیان اینکه 15 درصد اعتبارات شهرستان دشتی از محل تملک دارایی‌های استان است گفت: 85 درصد اعتبارات دیگر باید از محل اعتبارات ملی جذب شود.

15 درصد اعتبارات دشتی از تملک دارایی استانی تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: اگر مدیری مسئولیت پذیرفت باید نقدپذیر باشد و مسئولان باید انتقاد را بپذیرند تا بتوانند در راستای بهبود فعالیت‌ها اقدام کنند.

وی افزود: حدود 80 درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی در سال گذشته جذب شده است و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به مابقی جذب اعتبارات تا پایان سال مالی هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه 15 درصد اعتبارات شهرستان دشتی از محل تملک دارایی‌های استان است تصریح کرد: 85 درصد اعتبارات دیگر باید از محل اعتبارات ملی جذب شود که مدیران کل باید برای این امر همت کنند.

هاشمی خاطر نشان کرد: سال گذشته 219 پروژه با اعتبار 250 میلیارد ریال در 15 فصل و 40 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی اجرا شده است.

وی ادامه داد: مسکن، عمران شهری، روستایی و عشایری با 75 پروژه بیشترین فصل را به خود اختصاص دادند که در مجموع 97 میلیارد و 321 میلیون ریال اعتبار در این زمینه اختصاص یافت.

هاشمی از مدیران خواست در مواجهه با ارباب رجوع اخلاق حسنه داشته باشند و مراجعه‌کنندگان را تکریم کنند.

فرماندار دشتی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام به خودی خود ارزشمند نیست و آنچه به این امور ارزش و اهمیت می‌بخشد استفاده بهتر از آنها در راستای خدمت به اسلام و مردم است.

هاشمی اظهار داشت: در انجام هر کاری، داشتن انگیزه نیک بسیار مهم است و انگیزه اصلی انسان‌های مؤمن در تصدی هر مقامی و انجام هر کاری، جلب رضایت خداوند است و چنانچه کاری هر چند بزرگ باشد ولی از این مسئله مهم دور باشد ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: خدمتگزاری باید در چارچوب احکام اسلام و توجه به رهنمودهای بزرگان دین باشد و عدالت در خدمت‌رسانی در ادارات و نهادها باید در رأس امور قرار گیرد و خدمت به خلق نیز تنها برای رضای خدا باشد.

هاشمی اضافه کرد: انتقاد هر چند تلخ است اما نباید شک کرد که همین انتقاد عامل رشد است و انتقاد خود یک آینه است.

وی تصریح کرد: اگر تصور کنیم کسی زبان به نقد گشود دشمن ما است این اشتباه است و باید انتقادهایی که از ما می‌شود به عنوان یک نعمت بپذیریم و اگر کسی انتقاد نپذیرفت و از انتقاد برآشفت او دچار یک حب خودپسندی است.

هاشمی یادآور شد: مسئولان باید خدمات صورت گرفته دولت نهم و دهم را به مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند منعکس کنند.

وی بیان کرد: اگر امروز آمریکا مأیوس‌تر از همیشه و نوکران آمریکا پشیمان‌تر از همیشه در دنیا وجود دارند به برکت خون شهدا و شکرگزاری علما و ملت ایران اسلامی است.

فرماندار دشتی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عاملان ترور شهدای هسته‌ای تقدیر کرد.

نماینده ارشد دولت در شهرستان دشتی، ضمن انتقاد از مدیریت ضعیف شهری به ویژه شهردار خورموج، از مدیریت شهری کاکی و شهردار کاکی تقدیر کرد و گفت: شهرداری نسبت به ترمیم حفاری‌ها اقدام کند زیرا بهانه اینکه دیگر اعتبار نداریم و تعلل بس است دیگر قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول