اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد‌

2هزار میلیارد ریال سهم مازندران از اعتبارات بانک کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور مبلغ 60 هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی اختصاص داد، گفت:‌ سهم مازندران بیش از 2 هزار میلیارد ریال است.

2هزار میلیارد ریال سهم مازندران از اعتبارات بانک کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، اظهار داشت: هنوز وامدار بیت‌المال هستم.

طاهایی با اشاره به اینکه با آموزه‌های دینی در عمل و رفتار، فاصله داریم، یادآور شد: برای همیشه وامدار شهدا و وارث ابوعمارها هستیم.

وی با بیان اینکه در استان، 8 هزار تشکل و تعاونی داریم، متذکر شد:‌ دغدغه مقام معظم رهبری گسترش فرصت‌های شغلی است.

سال گذشته 106 هزار فرصت شغلی در مازندران ایجاد شد

این مسئول با اشاره به اینکه سال گذشته 106 هزار فرصت شغلی در مازندران ایجاد شد در حالی که تعهد ما 102 هزار فرصت شغلی بود، گفت: اکنون هم بیش از 90 هزار فرصت شغلی برعهده ما گذاشته‌اند در صورتی که بر اساس سند اشتغال، تعهد ما 40 هزار فرصت شغلی است.

وی با بیان اینکه رمق بانک‌ها گرفته شده است، اظهار داشت:‌ بخشی از بانک‌ها هم خصوصی هستند که اصلا نمی‌دانیم چه نقشی در اقتصاد دارند و معلوم نیست تسهیلات را چگونه پرداخت می‌کنند.

امسال در مازندران 4 هزار و 500 نفر استخدامی داریم

 

استاندار مازندران خاطرنشان کرد:‌ ایجاد این تعداد فرصت شغلی، کار سختی است اما کار سخت ریشه در نیاز جامعه دارد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور مبلغ 60 هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی اختصاص داد، افزود:‌ سهم مازندران بیش از 2 هزار میلیارد ریال است.

طاهایی با اشاره به اینکه امسال در مازندران 4 هزار و 500 نفر استخدامی داریم، گفت:‌ در ملاقات عمومی بابل، بیش از 30 درصد مراجعه‌کنندگان، تقاضای اشتغال داشتند و برخی هم دیگر مایوس شده‌اند و چنین تقاضایی ندارند.

تعاون از وزارت به معاونت رئیس جمهور ارتقا یابد

 

وی با بیان اینکه باید فضای کسب و کار را رونق دهیم، اذعان داشت: با فضای اشتغال دولتی، نمی‌توان این حجم از متقاضیان را مشغول به کار کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه قانون کار، پس از قانون اساسی، مهم‌ترین قانون در کشور است، یادآور شد:‌ اعتقادم بر این بود که تعاون به معاونت رئیس‌جمهور تبدیل شود و اکنون هم اگر مجلس کمک کند برای این کار دیر نیست.

این مسئول با بیان اینکه برای شکوفایی اقتصاد، صندوق تامین اجتماعی باید تقویت شود، ادامه داد: اقتصاد را نمی‌توان با پول نفت شکوفا کرد.

تا سال 94 بودجه باید بدون اتکا به درآمد نفت باشد

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه تا سال 94 بودجه باید بدون اتکا به درآمد نفت باشد، گفت:‌ اطاعت از رهبری، رمز نجات ما است.

‌در این مراسم علی بابایی به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب و اسماعیل نیلچیان تودیع شد.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول