اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شهرک‌های صنعتی هرمزگان خبر داد

انعقاد 619 قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: رقم قراردادهای شهرک‌ها و نواحی صنعتی هرمزگان تا پایان اریبهشت‌ماه امسال به 619 فقره رسیده است.

انعقاد 619 قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالامیربصری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان هرمزگان با 13 شهرک و چهار ناحیه صنعتی و هم‌چنین سه ناحیه در دست ساخت، مجموعاً 20 شهرک و ناحیه صنعتی دارد که از این میزان پنج شهرک و یک ناحیه در شهرستان بندرعباس قرار دارند.

وی برخورداری شهرستان‌های استان از این ظرفیت را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در شهرستان میناب دو شهرک با یک ناحیه، پارسیان دو شهرک، بندرلنگه و بستک هر کدام یک شهرک و یک ناحیه، رودان و بندرخمیر هر کدام یک شهرک، جاسک دو ناحیه (شهری)، حاجی‌آباد دو ناحیه و سیریک نیز یک ناحیه را زیر پوشش دارند که این امر در حال توسعه و ارتقا در اقصی نقاط استان است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با اشاره به موافقت احداث چهار ناحیه صنعتی به عنوان دستاورد سفر اخیر دولت، از راه‌اندازی ناحیه صنعتی در شهرستان بشاگرد خبر داد و اظهار داشت: برای تاسیس این ناحیه صنعتی که نقش بسیار مهمی در توسعه و عمران شهرستان بشاگرد خواهد داشت، مکان‌یابی انجام شده و در حال امکان‌سنجی و انجام مطالعات احداث هستیم.

بصری هم‌چنین از فعالیت پنج شهرک صنعتی در شهرستان قشم خبر داد و اضافه کرد: این شهرک‌ها زیر نظر منطقه آزاد فعالیت دارند.

این مسئول در پایان با اشاره به وضعیت کلی قراردادهای شهرک‌ها و نواحی صنعتی هرمزگان خاطرنشان کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری برای 619 قرارداد حدود 340 هکتار زمین واگذار شده که اشتغال‌زایی قریب به 11 هزار نفر را سبب شده است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول