اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا:

شهرک‌های صنعتی از قوانین ‌شهرداری‌ها مستثنی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا گفت: بنا‌بر قوانین و همچنین ضوابط موجود در سازمان شهرک‌های صنعتی کشور تمام شهرک‌های صنعتی از قوانین ‌شهرداری‌ها مستثنی هستند.

شهرک‌های صنعتی از قوانین ‌شهرداری‌ها مستثنی هستند

حسین اسدی عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا  با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی در سراسر کشور از قانون‌ها و ضوابط شهرداری‌ها مستثنی هستند، اظهار کرد: به دلیل استفاده از خدمات مشترک، هزینه‌های سرمایه‌گذاری در نقاط صنعتی کاهش فراوان و قابل توجهی دارد.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا افزود: تأمین امکانات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، تلفن، و همچنین تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در شهرک‌ها و کارخانجات تجاری و صنعتی بنابر قوانین موجود شرکت‌ شهرک‌های صنعتی تسهیل می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود خدمات جانبی از قبیل شعب مختلف بانکی، دفاتر بیمه همگانی، مکان‌های عبادی دفاتر پشتیبانی فنی و آتش‌نشانی در آیین‌نامه شهرک‌های صنعتی کشور وجود دارد، تصریح کرد: پرداخت تمام هزینه‌های حق انتفاع و بهره‌برداری از تأسیسات به‌صورت نقد و اقساط در مراکز پشتیبان شهرک‌های صنعتی به صورت مداوم و در طول سال برای ودیعه‌گذاران امکان پذیر است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا صدور آسان مجوز‌های ساخت و‌ ساز و همچنین اعطای زودهنگام و به موقع پایان کار به صورت کاملا رایگان از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی است، عنوان کرد: متقاضیان ساخت سوله‌ها و واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی می‌توانند به راحتی با پذیرش و خرید سالن‌های آماده نسبت به ایجاد و بهره‌برداری از واحد تولیدی و تجاری خود اقدام کرده و هزینه‌های جاری آن را نیز به صورت نقد و اقساط به مدیریت شهرک‌های صنعتی در استان قزوین و یا دفاتر فعال در نواحی مختلف شهرستانها پرداخت کنند.

اسدی با اشاره به اینکه در مراحل اداری تأسیس و راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی و مجتمع‌های تولیدی نیازی به کسب مجوز و استعلامات مختلف از ادارات و سازمان‌های مختلف وجود ندارد، افزود: بنا‌بر قوانین و ضوابط موجود در سازمان شهرک‌های صنعتی و تجاری کشور کلیه امور مربوط به شهرک‌های صنعتی پس از اتمام، تکمیل و بهره‌برداری توسط شرکت خدمات عمران شهرک متشکل از صاحبان صنایع در شهرک اداره می‌شود.

وی بیان کرد: امید‌واریم رسانه‌ها با انعکاس هر‌چه بیشتر دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول