اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری البرز تأکید کرد

پژوهش نقش اساسی در پرورش علمی دانش‌آموزان دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری البرز گفت: پژوهش نقش اساسی در پرورش علمی دانش‌آموزان دارد.

پژوهش نقش اساسی در پرورش علمی دانش‌آموزان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مریم سیادت جو ظهر امروز در نشست شورای دانش‌آموزی اظهار داشت: نقش امور پژوهشی در تربیت و پرورش علمی دانش‌آموزان نقش اساسی داشته و می‌تواند این قشر را به سمت ترقی و پیشرفت بیشتر شوق دهد.

وی افزود: دانش آموزان از سرمایه‌های مهم این کشور محسوب شده و به عنوان آینده سازان این کشور باید درست تربیت شده تا پایه‌های دانش و علم کشور را ارتقا دهند.

این مسئول گفت: باید دانش‌آموزان را در همان دوران مدرسه با پژوهش و تحقیق آشنا کرد و زمینه‌های انجام این امور را برای آنان در مدارس فراهم کرد.

سیادت جو تأکید کرد: کتب درسی را نباید تنها به صورت تئوری برای دانش‌آموزان بازگو کرد بلکه آموزش این دروس به صورت عملی می‌تواند در یادگیری بهتر دانش آموزان تأثیرگذار باشد.

وی افزود: برای تربیت درست و صحیح دانش‌آموزان باید سرمایه گذاری‌های کلان کرد چرا که آنان آینده‌سازان این کشور بوده و سرنوشت کشور به دست آنان خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری البرز گفت: امروز نوجوانان کشور از آگاهی و بصیرت بسیاری برخوردار هستند لذا باید اقدامات و برنامه‌های اساسی را به منظور بصیرت افزایی و توسعه فعالیت‌های آنان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی انجام دهیم.

سیادت جو افزود: نباید اجازه دهیم که فرهنگ غلط غربی نگاه نسل امروز را به فرهنگ و تمدن اسلامی کمرنگ کرده بلکه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت و توان نوجوانان و جوانان آنان را در مسیر درست امورات فرهنگی قرار دهیم.

وی دانش‌آموزان را به عنوان ثروتی بزرگ برای کشور یاد کرد و اظهار داشت: امروز دشمن برای منحرف کردن ذهن نوجوانان و جوانان کشور سرمایه‌گذاری‌های کلانی را کرده است لذا ما باید با آگاهی و هوشیاری تمامی اقدامات شوم دشمنان را خنثی کرده و نسل امروز را نسبت به اقدامات دشمنان آگاه و بیدار نماییم.

ترویج فرهنگ غنی ایرانی نقش اساسی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارد

در ادامه این نشست معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز نیز طی سخنانی بر ترویج فرهنگ غنی ایرانی تأکید کرد و گفت: ترویج این فرهنگ می‌تواند نقش اساسی را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشته باشد.

ناصر رجبی تأکید کرد: البته دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نقشه‌های بسیاری را برای ضربه زدن به این نظام مقدس اجرایی کرده‌اند اما هر بار با شکست بزرگی مواجه شده‌اند.

وی افزود: اتحاد، ولایتمداری و مذهبی بودن جوانان کشور اجازه نخواهد داد که دشمنان بتوانند فرهنگ دینی و اسلامی ایرانی را خدشه دار کند.

وی نقش دانش‌آموزان را در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان مهم ارزیابی کرد و گفت: دانش‌آموزان نیز با درست درس خواندن و رسیدن به مدارج بالا می‌توانند علاوه بر توسعه یافتگی کشور دشمنان را از رسیدن به اهدافشان ناامید سازند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول