اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه فوتبال

مقاله علمی پژوهشگر کرمانی رتبه نخست جهان شد

خبرگزاری فارس: مقاله پژوهشگر کرمانی در زمینه فوتبال موفق به کسب رتبه نخست جهانی شد.

مقاله علمی پژوهشگر کرمانی رتبه نخست جهان شد

محمدتقی امیری‌خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پس از مدت‌ها برای نخستین‌بار یک پژوهشگر از ایران موفق به کسب رتبه جهانی در یکی از پایگاه‌های مهم علمی جهان به نام BioMedLib شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: یکی از مقالات با موضوع گرم کردن در فوتبال توانست رتبه نخست را کسب کند و مقاله دیگر با موضوع بیومکانیک فوتبال توانست در رنکینگ جهانی حائز رتبه نخست شود.

وی خاطر نشان کرد: از اینکه موفق شدم برای کشورم بار دیگر افتخارآفرینی داشته باشم احساس غرور می‌کنم و امیدوارم بتوانم در این راه ثابت‌قدم بوده و موفقیت‌های بیشتری کسب کنم.

به گزارش فارس، عنوان مقالات این عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان و مربی درجه یک فوتبال آسیا با موضوع گرم کردن فوتبال و مقاله دوم در رنکینگ بهترین مقالات بیومکانیک فوتبال حائز رتبه نخست شده است.

پایگاه اطلاعاتی BioMedLi  مقالات برتر چاپ شده از سال 2011 میلادی تا کنون را در زمینه های متفاوت منتشر کرد که در این میان در بین 20 مقاله منتشر شده نام دو مقاله محمدتقی امیری‌خراسانی پژوهشگر، عضو هیئت علمی دانشگاه و مربی فوتبال کرمانی نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول