اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول تیر ماه

نخستین یادواره شهدای صنف نانوایان استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم از برگزاری نخستین یادواره شهدای صنف نانوایان استان قم در روز یکم تیر ماه خبر داد.

نخستین یادواره شهدای صنف نانوایان استان قم برگزار می‌شود

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعداد شهدای موجود در اصناف استان قم اظهار کرد: بیش از هزار نفر از شهدای استان از اصناف هستند که این شهدا از شهدای زحمتکش به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه 63 صنف استان زیرپوشش سازمان بسیج اصناف قرار دارد گفت: کفاشان، افراد فعال در پوشاک، خیاطان، ناشران، نانوایان، درودگران و آهنگران از جمله صنوفی هستند که زیرپوشش خدمات این سازمان قرار گرفته‌اند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم خاطر نشان کرد: سازمان بسیج اصناف استان قم بازوی فرهنگی بوده که در راستای ترویج فرهنگ اسلامی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا برای 110 شهید از صنف درودگران، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جلسات آموزشی فقه بازار، برگزاری جلسات و همایش‌ها در مراسم و ایام‌الله مختلف،‌ اجرای طرح صالحین، تشکیل گروه‌های مقاومت بسیج در اتحادیه‌ها و برگزاری اردوهای زیارتی، تفریحی و فرهنگی از فعالیت‌های سازمان بسیج اصناف است.

جعفری جذب، سازماندهی و به کارگیری بسیجیان، راه‌اندازی هیئت‌های مذهبی اصناف، اعزام به اردوی راهیان نور، اجرای دوره‌های آموزشی عقیدتی، برگزاری همایش‌های تخصصی به منظور تبیین نقش اصناف و تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر و خیرین را از دیگر فعالیت‌های این سازمان ذکر کرد.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای صنف نانوایان استان قم خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام رفیعی استاد حوزه علمیه قم و سردار علیزاده مشاور عالی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم سخنرانی می‌‌کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم خاطر نشان کرد: تاکنون 45 نفر از شهدای نانوای استان شناسایی شده و به صورت حضوری از خانواده‌های این شهدا برای شرکت در یادواره دعوت شده است.

نخستین یادواره شهدای صنف نانوایان اول تیر ماه با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان در مسجد رضائیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول