اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسون فرهنگی شورای اسلامی مشهد:

تعریف وظایف افراد مانع از موازی‌کاری‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید مشخص شود در اداره امور فرهنگی هر شخصی دقیقاً چه وظیفه‌ای برعهده دارد تا افراد در کارهای یکدیگر دخالت نکنند.

تعریف وظایف افراد مانع از موازی‌کاری‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد غلامرضا بصیری‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در امور فرهنگی همیشه بحث و گفت‌وگوهای زیادی وجود داشته ‌است.

وی تصریح کرد: اینکه کارهای بزرگی انجام شده است حرف درستی است اما همواره توقعاتی وجود دارد که آنها هم به جا است و باید به آنها نیز رسیدگی کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در اینکه انجام کارهای فرهنگی بسیار سخت است هیچ شکی وجود ندارد و همیشه بحث‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد.

بصیری‌پور ادامه داد: آنچه که مهم است این است که خراسان همواره مهد فرهنگ و تمدن و علم و ادب بوده ‌است و همه مردم معتقد به اسلام و تشیّع هستند و اینها همه نشانه‌های فرهنگ بالای ایرانیان به ویژه مردم خراسان و مشهد است.

وی ادامه داد: با توجه به تمام جوانب و سوابق مختلف شهری که در مشهد وجود دارد اداره امور فرهنگی در این شهر با توجه به ‌عنوان پایتخت معنوی ایران کار بسیار سختی است.

در ادامه عباس شیرمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: باید تمام موارد در جای خودش و با رعایت حرمت‌ها و شئونات شهری شهر مشهد انجام شود تا بهترین نتیجه مدنظر ما حاصل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد هم‌چنین اظهار کرد: باید یک سیستم مدیریت یکپارچه برای امور فرهنگی وجود داشته ‌باشد و مسیرهای قانونی در این راستا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول