اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‏‌های نفتی استان زنجان خبر داد

کنترل سوخت 80 دستگاه اتوبوس واحد در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‏‌های نفتی استان زنجان از پوشش کنترل سوخت 80 دستگاه اتوبوس واحد در استان زنجان خبر داد.

کنترل سوخت 80 دستگاه اتوبوس واحد در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصغر عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: هر ماه یکبار کیفیت و کمیت پایگاه‏‌های پخش فرآورده‏‌های نفتی در استان زنجان کنترل می‏‌شود.

وی با اشاره به اینکه به صورت غیرمترقبه عملکرد پایگاه‏‌های شرکت پخش فرآورده‏‌های نفتی استان زنجان مورد بازدید قرار می‏‌گیرد، خاطر نشان کرد: با همکاری دستگاه‏‌های مختلف گشت‏‌های مشترکی نیز انجام می‏‌دهیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‏‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه در زمینه کارت‏‌های سوخت تخلفاتی کشف و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع دادیم، اضافه کرد: عرضه کارت تاکسی‏‌ها نیز از جمله مشکلات شرکت پخش فرآورده‏‌های نفتی استان زنجان محسوب می‏‌شود که اداره تعزیرات در این زمینه نیز عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به کنترل سوخت 80 اتوبوس واحد در استان زنجان تصریح کرد: کارت‏‌های این اتوبوس‏‌ها نیز جابه‏‌جا شده بود که با تشکیل پرونده به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شدند.

عباسی در زمینه گاز مایع نیز به پلمپ نشدن واحدهایی که در کنار جاده‏‌ها مستقر شده و گاز مایع را از طریق سیلندر عرضه می‏‌کنند، اعتراض کرد و افزود: این امر جابه‏‌جایی مصرف است که کاملا خطرناک است.

وی یادآور شد: تخلف در زمینه کیفیت ایزوگام در برخی از واحدهای تولید ایزوگام در استان زنجان مشاهده شده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول