اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از هدفمندی یارانه‌ها

پرونده‌های قاچاق سوخت 35 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: پس از هدفمندی یارانه‌ها تعداد پرونده‌های قاچاق سوخت در کرمان 35 درصد کاهش یافت.

پرونده‌های قاچاق سوخت 35 درصد کاهش یافت

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان عملکرد قرارگاه مرصاد در زمینه مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: استاندار کرمان و نیروی انتظامی به دنبال تصویب گلوگاه‌های دیگری در این خطه هستند.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب این گلوگاه‌ها و استقرار قاضی در این مکان‌ها مبارزه با قاچاق به صورت جدی‌تر پیگیری می‌شود.

مختاری از تشکیل پرونده‌های دولتی در تعزیرات حکومتی استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: این امر بیانگر نظارت دولت بر دولت است.

وی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی با تخلف مؤسسه‌های دولتی و غیر دولتی که خدمتی را به مردم ارائه می‌دهند و به ازای آن وجهی را دریافت می‌کنند، برخورد قانونی انجام می‌دهد.

مختاری اذعان داشت: بر اساس قانون تعزیرات حکومتی، مجازات‌هایی چون برکناری از سمت، انفصال از خدمات دولتی حتی به صورت دائم و حبس تا 10 سال برای مسئول متخلف پیش‌بینی شده است.

وی با قدردانی از نظارت مستقیم استاندار کرمان بر بازار و اشرافیت وی بر بازار و رویدادهای آن ابراز داشت: فرمانداران نیز حضور فیزیکی و مستقیم در بازارهای شهرستان‌ها دارند.

مختاری با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت رتبه دوم کشوری را کسب کرد، عنوان کرد: پس از هدفمندی یارانه‌ها تعداد پرونده‌های قاچاق سوخت در کرمان 35 درصد کاهش یافت.

وی از تشکیل یک هزار و 745 پرونده قاچاق سوخت در استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و بیان داشت: بیشترین قاچاق سوخت در زمینه نفت‌گاز بوده است و نفت سفید و بنزین در رتبه‌های بعد قرار دارند.

مختاری از محکومیت 40 میلیاردی قاچاقچیان سوخت در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 13 میلیارد و 600 میلیون ریال از قاچاقچیان سوخت اخذ شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: 18 قاچاقچی سوخت و کالا در استان کرمان در زندان به سر می‌برند.

مختاری از صاحبان املاک خواست تا در زمان پایان اجاره ملک و تخلیه آن به تعزیرات حکومتی مراجعه و تسویه حساب را از تعزیرات دریافت کنند تا تخلف واحد صنفی مشخص شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول