اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بستک هرمزگان خبر داد

برگزاری اردوهای طرح هجرت در قالب حلقه‌های صالحین

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بسیج سپاه بستک هرمزگان از برگزاری اردوهای طرح هجرت با نام اردوی‌های یک روزه حلقه‌های صالحین در این شهرستان خبر داد.

برگزاری اردوهای طرح هجرت در قالب حلقه‌های صالحین

حبیب‌الله سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک گفت: هر سال تعداد زیادی از بسیجیان شهرستان در برنامه بسیج سازندگی با عنوان طرح هجرت شرکت می‌کنند.

وی افزود: امسال این اردوها علاوه بر طرح هجرت، با عنوان اردوهای یک روزه حلقه‌های صالحین از سوی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از 100 نفر از بسیجیان در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: در این برنامه‌ها با اعزام یک روزه بسیجیان به مناطق محروم و روستاهای دورافتاده شهرستان فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی برای مردم و اهالی آن روستاها انجام می‌‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک خاطرنشان کرد: برنامه‌های امسال فعالیت‌های سازندگی و خدمات‌رسانی بسیجیان بسیار متنوع بوده و همین امر باعث استقبال بسیجیان از این برنامه شده است.

سهرابی افزود: فعالیت‌های عام‌المنفعه و داوطلبانه یکروزه بسیجیان امسال در بین بسیجیان حوزه‌های مقاومت شهرستان به اجرا درخواهد آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک تاکید کرد: کمک به محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی در سراسر کشور به ویژه روستاها و مناطق محروم، کمک به حفظ انسجام حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات، آشنایی با کار گروهی، همگرایی و ترویج روحیه تعاون و نوع‌دوستی و کمک به دولت در کاهش هزینه‌ها از اهداف این برنامه جهادی است.

این مقام مسئول گفت: فعالیت‌های عمرانی و آبادانی، منابع طبیعی و کشاورزی، خدمات درمانی و آموزش‌های بهداشتی، فنی و حرفه‌ای و کلاس‌های تقویتی، جبرانی و مشاوره تحصیلی و خدمات‌رسانی عمومی از محورهای اصلی فعالیت‌های اردوهای یک روزه بسیج سازندگی سپاه است.

وی با بیان اینکه انجام این‌گونه فعالیت‌ها در قدم نخست به سازندگی درونی افراد کمک می‌کند، افزود: این نوع فعالیت‌ها تاثیرات متعددی در روحیه و آینده افراد داوطلب دارد و می‌توان گفت مهم‌ترین فرآیند آن تعمیق باورهای دینی معنوی است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول