اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر اعضای کمیسیون سلاح به بستک صورت گرفت

تصویب راه‌اندازی شعبه سلاح و مهمات در بستک

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی شعبه سلاح و مهمات در بستک به عنوان یکی دیگر از مصوبات سفر استاندار به این شهرستان به تصویب رسید.

تصویب راه‌اندازی شعبه سلاح و مهمات در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، در راستای مصوبات سفر استاندار هرمزگان به بستک و پی‌گیری‌های مسئولان این شهرستان، با حضور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان و اعضای کمیسیون سلاح و مهمات استان، مسائل و مشکلات امنیتی و هم‌چنین معضلات سلاح و مهمات در شهرستان بستک مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون سلاح و مهمات استان پیش از ظهر امروز در بازدید از حوزه شهرستان بستک با شرکت در جلسه‌ای که در بخش جناح با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان، بخشدار جناح، جمعی از معتمدین، شوراهای اسلامی و ائمه جمعه بخش و ... برگزار شد، معضلات حمل و نگه‌داری سلاح و مهمات غیر مجاز را یادآور شدند و مسائل آن را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان این سفر را در راستای مصوبات امنیتی سفر استاندار به شهرستان بستک و برای بررسی و پی‌گیری مسائل و مشکلات مربوطه دانست.

احمد مرادی ضمن برشمردن خطرات جدی و زیاد نگه‌داری و حمل غیر مجاز سلاح و مهمات، نعمت امنیت را یک موهبت الهی دانست و افزود: امنیت در اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و سلامتی و امنیت دو نعمت خداوند متعال است که به انسان‌ها عطا شده است.

این مسئول تصریح کرد: حفظ امنیت پایدار مورد تأکید مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی هم‌چنین خواستار همکاری و اطلاع‌رسانی ائمه جمعه و شوراهای اسلامی در خصوص آگاه‌سازی مردم در رابطه با خطرات حمل و نگه‌داری اسلحه غیر مجاز شد.

فرماندار شهرستان بستک نیز گفت: نقش امنیت در جامعه بر کسی پوشیده نیست و نخستین و اساسی‌ترین مطالبه‌ مردم از حاکمیت، برقراری و حفظ امنیت پایدار بوده که حق جامعه و آحاد مردم است.

جواد قناعتی رشد، توسعه و پیشرفت را در سایه تأمین امنیت دانست و خاطرنشان کرد: جوامع با تأمین امنیت و آرامش در مسیر ترقی، نوآوری و توسعه حرکت می‌کنند و امروز دشمنان یک جامعه برای جلوگیری از انسجام و حرکت رو به رشد آن جامعه سعی در ناامن جلوه دادن آن می‌کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بستک، امنیت را یکی از نمادهای اصلی اقتدار کشور برشمرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی، رهبری حکیمانه امام راحل و مقام عظمای ولایت و تلاش خادمان ملت، امروز ایران اسلامی با وجودی که همیشه مورد هجمه و دشمنی کینه‌توزانه استکبار جهانی و عوامل آن قرار داشته و دارد، توانسته از ابتدای عمر با برکت خود این نعمت الهی را برای مردم فراهم آورد که این خود نماد اقتدار نظام است.

وی با بیان اینکه در هر منطقه‌ای وجود سلاح غیر مجاز موجب ناامنی و زمینه‌ساز جرائم مختلف است، افزود: ائمه جمعه و شوراهای اسلامی شهرستان آثار و پیامدهای ناشی از نگه‌داری سلاح غیر مجاز را به مردم اطلاع‌رسانی کرده و مردم نیز باید با مسئولان امنیتی همکاری کنند.

در پایان این جلسه مرادی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان از تصویب راه‌اندازی شعبه سلاح و مهمات در شهرستان بستک توسط ارتش خبر داد.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول