اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواپیمایی استان بوشهر:

گرد و غبار پروازهای بوشهر به تهران و مشهد را لغو کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواپیمایی استان بوشهر گفت: گرد و غبار شدیدی که از عصر روز گذشته آسمان بوشهر را فرا گرفت، موجب لغو پروازهای بوشهر به مقاصد تهران و مشهد شد و پرواز به مقصد مدینه نیز هنوز انجام نشده است.

گرد و غبار پروازهای بوشهر به تهران و مشهد را لغو کرد

احمد ماحوزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: به دلیل گرد و غبار شدید روز گذشته پروازهای فرودگاه بین‌المللی بوشهر به تهران و مشهد باطل شد، ضمن اینکه انجام پروازهای امروز نیز در پاره‌ای از ابهام است.

وی افزود: امروز نیز یک پرواز صبح و سه پرواز نیز عصر به تهران داریم که با وجود گرد و غبار اما همچنان باطل شدن آن قطعی نیست و باید در انتظار وضعیت هوا بود.

مدیرکل هواپیمایی استان بوشهر تصریح کرد: اداره کل هواشناسی دید فرودگاه بوشهر را یک‌هزار و 200 متر اعلام کرده در حالی که دید باید 2 هزار و 500 متر باشد.

ماحوزی بیان کرد: هواشناسی به ما اعلام کرده وضعیت هوا بعد از ساعت 8 امروز مجدد نامناسب می‌شود، با این حال ما در انتظار هستیم تا با وضعیت هوا پروازهای امروز نیز مشخص شود.

وی تصریح کرد: پرواز حجاج بوشهری نیز که قرار بود شب گذشته از جده به بوشهر انجام شود تاخیر دارد و انجام نشده، ضمن اینکه شب گذشته پرواز بوشهر به مدینه نیز انجام نشد و در انتظار وضعیت هوا هستیم.

ماحوزی گفت: مسافران پرواز صبح امروز نیز در محل فرودگاه هستند و ما نیز پس از اطلاع از وضعیت آب و هوا در مورد پروازها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول