اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد پشتیبانی نماز جمعه رشت:

رئیس مجلس در مراسم 7 تیر رشت سخنرانی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون ستاد پشتیبانی نماز جمعه رشت از برگزاری مراسم بزرگداشت هفتم تیر با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس در رشت خبر داد.

رئیس مجلس در مراسم 7 تیر رشت سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم‌علی غلامی‌پور صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفتم تیر با اشاره به پیشنهاد آیت‌الله قربانی مبنی بر برگزاری مراسم‌های بزرگ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: جلسه‌هایی برای برگزاری مراسم‌های بزرگ در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شده است.

وی بزرگداشت شهید املاکی، شهید عبدالکریمی، شهید خوش‌سیرت، شهدای هفتم تیر، شهدای هفته دولت و ... را از جمله مراسمی عنوان کرد که به پیشنهاد آیت‌الله قربانی در مصلای رشت برگزار می‌شود و افزود: مصوبه مذکور در سالگرد ارتحال امام (ره) در سال جاری در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به تصویب رسید.

غلامی‌پور بزرگ بودن مصلای امام خمینی (ره) رشت و امکان کنترل امنیتی را دلیل برگزاری مراسم‌ها در این مکان برشمرد و تصریح کرد: برگزاری مراسم هفتم تیر در مصلای رشت از جمله پیشنهادهای آیت‌الله قربانی بوده که در مکان مذکور به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

معاون ستاد پشتیبانی نماز جمعه رشت از برگزاری مراسم بزرگداشت هفتم تیر با سخنرانی دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صبح هفتم تیر سال جاری در این شهر خبر داد و ابراز کرد: به دلیل اینکه دو شهید از چهار شهید گیلانی حادثه هفتم تیر نماینده مجلس بودند، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی در مراسم مذکور دعوت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در جلسه مذکور از برگزاری ویژه برنامه‌های هفتم تیر در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: بعضی از بازماندگان هفتم تیر بدون هماهنگی با اداره کل اوقاف گیلان در بعضی از بقاع مانند سلیمانداراب رشت اعلام برنامه کرده بودند.

حجت‌الاسلام ولی عادلی تصریح کرد: برنامه‌های مذکور برای پیشگیری از بعضی از حاشیه‌ها لغو شده و اجازه برگزاری آنها را بدون هماهنگی نمی‌دهیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول