اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

جوانی بهترین دوران تهذیب است / ابزارهای فراغت به‌روز شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: جوانی بهترین دوران تهذیب محسوب می‎شود و لازم است برای غنی‌سازی تعطیلات جوانان و نوجوانان از ابزارهای نوین استفاده کرد.

جوانی بهترین دوران تهذیب است / ابزارهای فراغت به‌روز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت عصر چهارشنبه در جمع جوانان استان اظهار داشت: توفیقات فراوانی که در حوزه‎های مختلف علمی، ابتکارات و ابداعات در کشور شاهد هستیم نتیجه حضور فعالانه است که محور تمام آنها جوانان هستند.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت می‎تواند نتایج خوبی در جامعه ایجاد کند تصریح کرد: رشد شخصیت اجتماعی، افزایش قدرت خلاقیت، تجدید قوای روانی و جسمانی جوانان از جمله عواملی است که با برنامه‎ریزی صحیح می‎توان غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان را رقم زد.

استاندار گلستان افزایش آگاهی و کسب مهارت را یکی دیگر از نتایج اوقات فراغت عنوان کرد و بیان داشت: تحکیم بنیان‎های فکری، جمعی و هویت اسلامی و نیز فعال‎سازی تشکل‎های مردم‎نهاد می‎تواند زمینه شکوفایی آنها را در تقویت فعالیت‎های مختلف به منصه ظهور برساند.

قناعت در خصوص فعالیت تشکل‎های مردم‎نهاد اذعان کرد: فرصت خوبی است تا دستگاه‎ها فعالیت‎های خود را به سمن‎ها سپرده و برنامه‎های‎شان را برون‎سپاری کنند که این امر در اجرای صحیح قانون، واگذاری کارها به بخش خصوصی و اجرای اصل 44 مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه برون‎سپاری فعالیت‎ها فرصت بیشتری را برای فکر و مطالعه بیشتر و نیز نظارت دستگاه‎ها فراهم می‎کند یادآور شد: دستگاه‎ها باید در اجرا کمتر مشارکت کنند و نظارت را در امور افزایش دهند که توجه به این امر نقش مؤثری ایفا خواهد کرد.

استاندار گلستان متذکر شد: مجموعه‎ای که جدی‎تر، فعال‎تر و دلسوزانه‎تر عمل کند یقینا توفیقات بیشتری حاصل می‎کند.

قناعت با تاکید بر اینکه حرکت و فعالیت لازمه جامعه بالنده است خاطر نشان کرد: جامعه‎ای می‎تواند به آن مرحله از پویایی برسد که جوانان بتوانند نقش خود را به خوبی انجام دهند.

وی اهتمام دستگاه‎های استانی را در راستای تحقق اولویت‎های 9 گانه مصوبه شورای عالی جوانان مهم خواند و افزود: انتظار داریم تا دستگاه‎ها در حوزه‎های مختلف ورزشی، گردشگری، مهارت‎آموزی، پژوهشی، گفت‎و‎گو، اردوهای جهادی، گسترش فضای مجازی و ... به بهترین ‎وجه ممکن عمل کنند.

استاندار گلستان به پیگیری کد فراغتی از دستگاه مربوطه و تکمیل سامانه اطلاعاتی پایگاه‎ها تاکید کرد و بیان داشت: تمام دستگاه‎ها باید فعالیت‎های خود را به دبیرخانه ستاد معرفی کنند تا در پایان بر اساس چگونگی روند فعالیت مورد ارزیابی و تشویق قرار بگیرند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول