اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

سفرهای استانی هیئت دولت نهادینه شدن فرهنگ خدمتگزاری است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: از مهمترین اهداف سفرهای استانی هیئت دولت نهادینه شدن فرهنگ خدمتگزاری در همه مناطق کشور است.

سفرهای استانی هیئت دولت نهادینه شدن فرهنگ خدمتگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: برپایی عدالت، توزیع ثروت و نگاه واحد به تمامی استان‌ها و نقاط محروم از اهداف سفرهای استانی دولت احمدی‎نژاد است.

وی به دیگر اهداف سفرهای استانی اشاره کرد و اذعان داشت: سوق دادن اعتبارات به مناطق محروم، ارتباط نزدیک مردم با مسئولان، تقویت محبت و مهرورزی که منجر به همبستگی ملی و یکپارچگی شده از دیگر اهداف دولت‎های نهم و دهم است.

استاندار گلستان بازگرداندن دولت به مردم را از خصائص این دولت برشمرد و تصریح کرد: سفرهای استانی فاصله دولت و ملت را کم کرده که وفاق و یکدلی را در داخل کشور رقم زده و سبب ایجاد نشاط در دولت نیز شده است.

قناعت خاطر نشان کرد: نظارت بر مسئولان محلی از دیگر اهداف این سفرهاست، با توجه به اینکه امسال آخرین سال کار دولت است موضوعی به اشتباه در اذهان جا افتاده که شدت کار دولت در پایان عمرش کاسته می‎شود و همه به فکر تشکیل دولت بعدی هستند که این تفکر مردودی است چرا که وقتی فردی نگاه ارزشی دارد سال اول خدمت با سال آخر آن هیچ تفاوتی با هم ندارند که این جنب و جوش در دولت احمدی‎نژاد کاملا مشهود است.

استاندار گلستان به فلسفه سفرهای استانی هیئت دولت به استان‎ها و مناطق محروم اشاره کرد و متذکر شد: افتخار دولت‎های نهم و دهم این است که این حرکت انقلابی به تأسی از دولت شهیدان رجایی و باهنر شکل گرفته است.

قناعت بیان داشت: خیلی‎ها در همان روزهای ابتدای دولت نهم فکر می‎کردند سفرهای استانی تنها در حد شعار است و دولت با آن همه مشغله کاری نمی‎تواند از انجام این سفرها برآید و تحلیل‌شان این بود شاید در یک دوره 4 ساله یک دور از سفرهای استانی شکل بگیرد اما دیدیم این اتفاق خوشایند توسط هیئت دولت در دو مرحله به تمامی استان‎ها انجام گرفت.

وی بیان داشت: وقتی به تاریخ ایران می‎نگریم هیچ دولتی، موفق به انجام سفرهای استانی آن هم به تمام مراکز استان‎ها و مناطق محروم نشده و این اقدام بی‎سابقه تنها در کارنامه دولت احمدی‎نژاد ثبت شده است.

استاندار گلستان در پایان این جلسه از مدیران دستگاه‎های اجرایی خواست تا با انگیزه بیشتری در هفته دولت شرکت کنند تا شاهد نمایشگاهی خوب و منظم در مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها باشیم و خدمات خوب دولت در طول دوران خدمتگزاری به نحو شایسته برای مردم انعکاس داده شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول