اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

اشاعه اندیشه تابناک اسلام رسالت تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: احیا و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های مورد نیاز و ترویج اخلاق اسلامی به‌ویژه در میان نسل جوان هدف و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است.

اشاعه اندیشه تابناک اسلام رسالت تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری صبح امروز ضمن تبریک یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با هدف گسترش اسلام در جامعه تلاش می‌کند و کسانی‌ که در این مجموعه فعالیت دارند باید به بهترین نحو ممکن کار کنند و از تمامی فرصت‌ها استفاده نمایند.

وی افزود: دفاع از اصول اسلام و نظام اسلامی و شناخت توطئه دشمنان اسلام و همچنین گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی مردمی در قبال اسلام و نظام اسلامی از جمله دیگر اهداف سازمان به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید برای تحقق اهداف سازمان تبلیغات اسلامی بکوشیم و در راستای تقویت فعالیت‌های این سازمان تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همچنین از نیروهای انسانی تبلیغات اسلامی به‌عنوان سربازان جبهه فرهنگی نام برد و یادآور شد: تلاش برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در استان کردستان همواره باید مورد توجه باشد.

صفی‌یاری با اشاره به اینکه ماه رجب ماه با همه شکوه، عظمت و فضاهای مناسب راز و نیاز و مناجات به پایان رسید، بیان کرد: اکنون که ماه شعبان فرا رسیده باید از این ماه به‌خوبی استفاده کرد و از تمامی لحظه‌های این ماه نیز بهره برد.

وی اضافه کرد: باید تابلوی تمام عیار ماه شعبان بود و با استفاده از لحظه‌های شعبان قفل تمامی مشکلات و تنگناها را گشود و به خداوند یکتا تکیه کرد.

در این مراسم هیئت مذهبی پیامبر اعظم(ص) که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت خود را از اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان دریافت کرده است، به چهار نفر از اعضای هیئت جوایزی به رسم یادبود اهدا کرد.

قرائت دعای توسل توسط مداحان اهل بیت(ع) شهرستان سنندج نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول