اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان

پارک ویژه بانوان در هندیجان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار هندیجان گفت: با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها، پارک ویژه بانوان در هندیجان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

پارک ویژه بانوان در هندیجان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حسن نبوتی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرستان که در محل این شهرداری با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری هندیجان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان همواره در تلاش بوده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: در این راستا تعامل شهروندان و ارگان‌های مختلف اجرایی شهرستان نیز با شهرداری تاکنون بسیار مطلوب و مؤثر بوده است.

شهردار هندیجان با اشاره به گلایه بانوان این منطقه در خصوص نداشتن حتی یک پارک ویژه مختص بانوان تصریح کرد: با توجه به اینکه بانوان این شهرستان، مکان و تفریح‌گاه مناسب و خاصی ندارند، شهرداری تصمیم گرفته است یک پارک ویژه برای بانوان منطقه احداث کند که به‌زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با توجه به ویژگی‌های محیطی که باید این پارک داشته باشد "قسمتی از پارک بزرگ 18 فروردین" برای احداث پارک بانوان در نظر گرفته شده است.

نبوتی با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده به این طرح گفت: پارک مذکور با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و در سطحی به مساحت سه و نیم هکتار در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: این پارک مجهز به فضای سبز بسیار زیبا، آلاچیق، پیست‌های اسکیت و دوچرخه سواری همچنین دیگر امکانات رفاهی بوده و نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت بانوان هندیجانی خواهد داشت.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه عملیات پارک بانوان تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: امیدواریم احداث این پارک زمینه‌ای برای حضور بیشتر بانوان شهرستان در عرصه‌های مختلف اجتماعی باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول