اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان تأکید کرد

ضرورت احداث پارک بانوان در آبادان

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان بر ضرورت احداث پارک بانوان به ‌منظور نشاط و سلامت روحی و جسمی زنان و دختران این منطقه تأکید کرد.

ضرورت احداث پارک بانوان در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مهسا سادات محسنی‌فر ظهر امروز در جلسه گرامیداشت روز زن و ولایت‌مداری که با همکاری کمیته خانواده و زنان فرمانداری آبادان و با حضور جمعی از بانوان شاغل شهرستان در محل حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بانوان در این شهر از کمترین امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار هستند، از همه ارگان‌های مربوطه خواستار تلاش در راستای احداث پارک ویژه بانوان در منطقه هستیم.

وی دیدار با نماینده ولی‌فقیه شهرستان را بسیار سودمند برشمرد و افزود: این جلسات برای هم‌اندیشی و بیان مشکلات و دغدغه‌های بانوان تأثیر فراوانی داشته و می‌تواند در پیشبرد اهداف ما بسیار مؤثر باشد.

مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان در ادامه این جلسه با بیان برنامه‌های اجتماعی رفاهی این کمیته در سطح شهرستان گفت: ایجاد 18 پایگاه فرهنگی آموزشی در قالب 12 جلسه دو ساعته در ارتباط با زندگی موفق، برگزاری دوره‌های امداد کمک‌های اولیه، تشکیل جلسات در زمینه کارکرد خانواده موفق، زنان و فمنیسم همچنین بیداری اسلامی از برنامه‌های جدید کمیته بانوان و خانواده فرمانداری آبادان در سال جدید است.

وی اضافه کرد: همچنین راه‌اندازی 14 پایگاه طرح بارقه نور و رحمت ویژه مناطق آسیب‌پذیر شهری و روستایی شهرستان در قالب 10 جلسه دو ساعته با عناوین آموزش احکام زنان به زبان ساده، بهداشت ویژه زنان، روخوانی قرآن و کارگاه‌های آموزشی شرق دوباره با محتوای چگونگی برخورد خانواده‌های معتادان با فرد درگیر به مواد مخدر که تاکنون در چهار دوره کارگاهی برگزار شده، از دیگر برنامه‌های کمیته بانوان فرمانداری آبادان در منطقه است.

محسنی‌فر دیگر اقدامات این کمیته را برپایی دوره آموزشی چگونگی برخورد والدین با فرزندان در سطح مهدهای کودک‌ عنوان کرد و گفت: با توجه به نیازسنجی هر مهد کودک به طور مستمر چگونگی برخورد والدین با فرزندان توسط کارشناسان متخصص رشته‌های روانشناسی به ‌ویژه در مقاطع حساس کودکی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول