اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

تمام نیروهای استخدامی دولت پاداش پایان سال می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تمام نیروهای استخدامی دولت اعم از قراردادی، پیمانی و رسمی به صورت کامل پاداش پایان سال دریافت می‌کنند.

تمام نیروهای استخدامی دولت پاداش پایان سال می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل علیپور ظهر امروز در جلسه شورای تحول اداری اردبیل اظهار داشت: مصوبه دولت در افزایش حقوق کارکنان 15 درصد است که شامل تمام کارکنان دولت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی می‌شود.

وی به ضریب حقوق در سال 91 اشاره کرد و گفت: این ضرایب برای هیئت علمی دانشگاه‌ها 11 هزار و 608 ریال، برای شاغلان برخوردار از مدیریت خدمات کشوری 700 هزار و 805 ریال، ضریب حقوق کارکنان نظام هماهنگ، بازنشستگان و نیروهای مسلح سایر صندوق‌ها نیز 700 هزار و 805 ریال تعیین شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل با یادآوری اینکه تمام نیروهای مستخدم دولت اعم از قراردادی، پیمانی و استخدام رسمی پاداش پایان سال یکنواخت دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مشکلی که در این زمینه در سال‌های گذشته بود امسال در مصوبه بودجه دولت برطرف شده و با تعیین عیدی در پایان سال همه کارکنان یکسان پاداش پایان سال دریافت می‌کنند.

علیپور حداقل حقوق کارکنان را 341 هزار و 392 تومان اعلام کرد و افزود: حداکثر این حقوق نیز 2 میلیون و 745 هزار تومان تعیین شده که هفت برابر حداقل حقوق است.

وی حداقل حقوق بازنشستگان را 392 هزار تومان و نظام هماهنگ را 265 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این افراد نیز هفت برابر آن رقمی در حدود 2 میلیون و 310 هزار تومان به عنوان حداکثر حقوق تعیین شده است.

* تمدید قرارداد نیروهای شاغل قراردادی مجاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای اداری استان اردبیل در ادامه سخنان خود از یکسان پرداخت شدن کمک هزینه رفاهی برای تمام کارکنان خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی موظف شدند برای تمام نیروهای خود اعم از قراردادی، پیمانی و رسمی رفاهی پرداخت کرده و در این زمینه موانع سال‌های گذشته در پرداختی رفاهی به کارکنان قراردادی پرداخت شده است.

علیپور هزینه پرداختی به عنوان غذای تهیه شده را در مهدهای کودک 50 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این کمک هزینه از 36 هزار تومان به این میزان افزایش یافته که در تهران کمک هزینه غذای کارکنان 65 تومان می‌باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از افزایش حق ماموریت، پرداخت 50 درصد ماموریت به شرط اقامت نگزیدن شبانه خبر داد و اظهار داشت: تمدید قرارداد نیروهای قراردادی در سال جاری مجاز است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول