اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

کارکنان دولت رعایت حال مراجعه‏ کنندگان را بکنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر تأکید کرد: کارکنان دولت در دستگاه‏های اجرایی و خدماتی باید رعایت حال مراجعه ‏کنندگان را بکنند.

کارکنان دولت رعایت حال مراجعه‏ کنندگان را بکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام غلامرضا زاهدی ظهر امروز در چهارمین جلسه آموزش احکام اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: ارتقای سطح دین و آشنایی با احکام یکی از ضروریات است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان یک فرد مسلمان و پیرو اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) باید الگوی دیگران باشیم.

زاهدی، تقوای الهی و رعایت حال مراجعه‏ کنندگان، اعتمادسازی و مدارا را پایه اصلی امور روزمره دانست و افزود: اگر ما در همه زمینه‏ها تقوا داشته باشیم، می‏توانیم زندگی سالم‏تری برای خود و دیگران به وجود آوریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر هم‌چنین از برگزاری اردوی آموزشی، تفریحی و سیاحتی ویژه اعضای باشگاه فرهنگی جوان این شهرستان خبر داد.

زاهدی با اشاره به اردوی سه روزه جوانان نخبه و موفق مهدیشهر در شهر مقدس قم و مسجد جمکران، دیدار با علما، بازدید از حوزه علمیه، بازدید از کتابخانه و برگزاری نشست با جمعی از طلاب حوزه علمیه قم را از دیگر برنامه‏های این اردو ذکر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: می‏توان گفت که موفقیت به مفهوم برخورداری از مواهب الهی از جمله رفاه نسبی در زندگی، کسب احترام، بزرگی و عزت در محیط کار و عرصه اجتماع، رهایی از نگرانی، سرخوردگی و شکست است.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول