اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دامغان انجام شد

معرفی برگزیدگان جشنواره عشایر استان سمنان

خبرگزاری فارس: برگزیدگان دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج عشایر استان سمنان در دامغان معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان جشنواره عشایر استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ظهر امروز دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج عشایر استان سمنان به میزبانی دامغان و با حضور 180 نفر از عشایر بسیجی در منطقه ییلاقی بقنه شهر کلاته‏رودبار دامغان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج عشایر استان سمنان در پایان این جشنواره با بیان اینکه در رشته کشتی محلی 22 کشتی‏گیر در وزن‏های به اضافه 75 و منهای 75 کیلوگرم در سطح بسیج عشایر به مسابقه پرداختند، گفت: در مسابقات کشتی، در وزن به علاوه 75 کیلوگرم عیسی توفیقی نفر اول شد، امیر احمدیان در رتبه دوم قرار گرفت و سیدنورالدین موسوی رتبه سوم را کسب کرد.

حسن ذوالفقاری افزود: در وزن منهای 75 کیلوگرم نیز ابوالفضل کسایی ‏واحد رتبه اول، سیدمجتبی حیدریه رتبه دوم و نعمت‏الله شکاریان رتبه سوم را کسب کردند و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج عشایر استان سمنان افزود: مسابقه اذان نیز در دو مقطع سنی بالای 18 سال و زیر 18 سال برگزار شد.

ذوالفقاری افزود: در نهایت مهدی معنوی، سعیدعباس تن‏زن و امیرحسن روشنایی رتبه‏های اول تا سوم را در این بخش کسب کردند.

وی افزود: در رشته قرائت قرآن محمودرضا نامور از مهدیشهر و محمدعلی محمودی از سمنان و در رشته حفظ قرآن ابوالفضل مهدی‌فر از کلاته‏رودبار حائز رتبه‌های برتر شدند.

رئیس سازمان بسیج عشایر استان سمنان با بیان اینکه در رشته جمله‌نویسی با مضمون "عشایر، ولایت و میهن"، علی‏رضا و محمود ملکی هر دو از مهدیشهر و محمدرضا بنائیان از دامغان برتر شدند، گفت: در رشته احکام نیز عباس پورطاهریان از مهدیشهر مقام اول را کسب کرد.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: در رشته طناب‌کشی، تیم‌های شهید گیلوری از گرمسار و پایگاه حبیب ابن مظاهر کلاته از دامغان و تیم آهوان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول