اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

طرح هجرت احساس مسئولیت دانش‏آموزان را بیدار می‏کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: طرح هجرت علاوه بر جنبه آبادانی می‏تواند احساس مسئولیت دانش‏آموزان را بیدار کند.

طرح هجرت احساس مسئولیت دانش‏آموزان را بیدار می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد در مراسم آغاز برنامه طرح هجرت 3 که با هدف بهسازی و زیباسازی مدارس و با همت دانش‏آموزان برگزار می‏شود، گفت: امواج انقلاب اسلامی توانسته به دژهای مستحکم ظلم نفوذ و آنها را نابود کند.

وی با اشاره به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان افزود: قرن 21 در نوع خود با دیگر قرون تفاوت زیادی دارد چرا که تغییرات در این قرن به سرعت اتفاق افتاد و با نهضت عظیم امام خمینی (ره) نظام سلطه دچار چالش شد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران جرقه امید را در دل‏های آزادگان جهان ایجاد کرد و تنها چند سال بعد از آن شاهد هستیم که مردم کشورهای منطقه به ویژه در شمال آفریقا و خاورمیانه با سرلوحه قرار دادن آموزه‏های انقلاب اسلامی که برگرفته از تعالیم قرآن کریم و دین مبین اسلام است، توانستند علیه نظام ظلم و ستم قیام کنند.

قاسمی‏فرزاد با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی نبود هیچ یک از انقلاب‏های اخیر به وجود نمی‏آمد، خاطرنشان کرد: قیام مردم مصر، تونس و لیبی از شاخص‏ترین این نهضت‏هاست.

وی تصریح کرد: در مصر، تونس و لیبی با وجود آن که دولت‏های استبدادی دیوار آهنین در برابر مردم ایجاد کرده بودند اما در دل‏های آزادگان امواج انقلاب اسلامی و دیدگاه‏های امام (ره) که نشأت گرفته از تعالیم اسلامی است، نفوذ کرد و توانست بنیان ظلم و ستم را نابود سازد.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به اهمیت بیان تأثیر دنیای معاصر از انقلاب اسلامی افزود: باید بدانیم دنیای امروز چقدر تحت تأثیر ایران اسلامی قرار دارد.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: کشوری که قبل از انقلاب یکی از پایگاه‏های ظلم و ستم بود حالا به نقطه امید انسان‏های آزاده تبدیل شده و ما باید تا ابد قدر این انقلاب و رهبری فرزانه آن را که هدایت‏گر جوامع اسلامی در برابر مستکبران عالم است، بدانیم.

وی همچنین توجه به اوقات فراغت دانش‏آموزان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان می‏تواند آنها را از آسیب‏های دشمن محفوظ دارد و بسیج به عنوان یک نهاد فرهنگی و فرهنگ‏ساز همچون دیگر عرصه‏ها برای این مهم برنامه‏های متنوعی دارد که از جمله آن می‏توان به طرح هجرت اشاره کرد که با هدف عمران و آبادانی در مدارس اجرا می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: طرح هجرت علاوه بر جنبه آبادانی می‏تواند احساس مسئولیت دانش‏آموزان را بیدار سازد چرا که دانش‏آموزان در آینده عهده‏دار مسئولیت‏های اجتماعی هستند و این طرح می‏تواند آنها را برای پذیرش بار مسئولیت‏ها آماده کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول