اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان خبر داد:

نصب 125 پایه روشنایی در محور برازجان - بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از نصب 125 پایه فلزی روشنایی در محور برازجان - بوشهر که یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی شهرستان دشتستان است خبر داد.

نصب 125 پایه روشنایی در محور برازجان - بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدرضا زیارتی در نشست با مسئولان راه و شهرسازی شهرستان دشتستان اظهار داشت: راه‌ها از شریان‌های حیاتی پیشرفت و توسعه هستند و توجه به توسعه و پیشرفت راه‌ها امری مهم و ضروری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: توسعه راه‌ها و ترمیم و رفع مشکلات و نیازهای راه‌های شهرستان دشتستان و رسیدگی و رفع کامل نیازها در راه‌های شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان به آن توجه دارد.

زیارتی ابراز داشت: سرعت‌بخشی به انجام کارها و دقت و نظم در انجام کارها از اصول مهمی است که در اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان نهادینه شده و تمامی پرسنل و کارکنان اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان به آن توجه دارند.

وی با اشاره به آنکه فعالیت‌های مهم و ارزشمندی در ماه‌های گذشته در سطح شهرستان دشتستان صورت پذیرفته اضافه کرد: در ماه‌های گذشته اقدامات گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های راه شهرستان دشتستان صورت پذیرفته و مدیران ارشد شهرستان دشتستان همکاری گسترده‌ای در این راستا داشته‌اند.

این مسئول ادامه داد: ایجاد شبکه‌های روشنایی در راه‌ها و شریان‌های ارتباطی شهرستان دشتستان از مهم‌ترین مسائل و اقداماتی است که در سطح این شهرستان شاهد آن بوده‌ایم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در ارتباط با وضعیت روشنایی محور برازجان - بوشهر عنوان کرد: محور برازجان - بوشهر یکی از پرترددترین محورهای شهرستان دشتستان است و عملیات ایجاد شبکه روشنایی در این مسیر تاکنون بالغ بر 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

زیارتی هدف از ایجاد شبکه روشنایی در این مسیر را افزایش امنیت دانست و افزود: نصب 125 پایه فلزی روشنایی در این طرح در دستور کار است که اکنون 70درصد آن انجام شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول