اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران:

شهرهای جدید پایلوت طرح مدیریت واحد شهری باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: شهرهای جدید استان تهران می‏توانند مناطق پایلوت اجرای طرح مدیریت واحد شهری باشند.

شهرهای جدید پایلوت طرح مدیریت واحد شهری باشند

هادی رحمتی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران،اظهار داشت: اجرای طرح مدیریت واحد در مناطق شهری مطالبه اصلی همه مدیران ارشد نظام است.

رحمتی ادامه داد: مدیریت واحد شهری می‏تواند امور جاری را بر اساس مدل‏های روز اجتماعی هدایت کند تا بسیاری موازی‏کاری‏های موجود حذف شود.

وی افزود: دولت در اجرای طرح مدیریت واحد شهری مصمم است و این موضوع را در کمیسیون‏های مختلف مجلس شورای اسلامی نیز مطرح کرده تا مورد بررسی قرار گیرد.

رحمتی ادامه داد: مدیریت واحد شهری شاید در لغت و برنامه‏ریزی یک تعریف خاص داشته باشد اما، برای تفکیک وظایف ذاتی دستگاه‏های اجرایی و همسوسازی فعالیت‏هایشان، باید در یک محور مدیریتی بدان پرداخته شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران تصریح کرد: اصلاح فعالیت‏ها و وظایف دستگاه‏های اجرایی که روش‏های گذشته از ابتدا برای آنها نهادینه شده، به هر روی کاری سخت و دشوار قلمداد می‏شود و تلاش‏های بسیاری را می‏طلبد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح مدیریت واحد شهری نیازمند پشتوانه دقیق و محکم قانونی است؛ از این رو، امیدواریم قانونگذاران در مجلس شورای اسلامی هرچه سریع‏تر این قوانین را تدوین و تصویب کنند.

رحمتی ادامه داد: ایجاد وحدت در بحث مدیریت شهری، رویکرد و خواسته اساسی دولتمردان و دستگاه‏های اجرایی است که در صورت تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز، اجرایی می‏شود.

رحمتی افزود: اجرای این مهم در شهرهای جدید به واسطه استعداد و انضباط ذاتی به‌عنوان طرح‏های پایلوت امری ساده‏تر است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول