اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 خرداد

آزمون استخدام پیمانی استانداری در تویسرکان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: روز جمعه 26 خرداد آزمون استخدامی پیمانی استانداری به منظور تأمین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه آزاد تویسرکان برگزار می‌شود.

آزمون استخدام پیمانی استانداری در تویسرکان برگزار می‌شود

حسن رضانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه آزمون استخدامی پیمانی استانداری همزمان در شهرهای همدان، نهاوند و ملایر برگزار می‌شود، تأکید کرد: پس از بررسی‌ها و واکاوی تمام جوانب امر و رایزنی‌های لازم بسترهای زیرساختی برگزاری این امتحان در شهرستان تویسرکان مهیا شده است.

وی تأمین امنیت خاطر و کاهش دغدغه رفت و آمد شرکت‌کنندگان و جلوگیری از حوادث احتمالی را فاکتورهای عمده این تصمیم‌گیری خواند و گفت: داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکلی و کمترین هزینه در آزمون شرکت کنند.

فرماندار تویسرکان تعداد داوطلبان خواهر و برادر در آزمون را 766 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: آزمون استخدامی پیمانی استانداری به منظور تأمین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان، ساعت 9 صبح روز جمعه 26 خردادماه سال جاری در محل دانشگاه آزاد شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی همفکری و همگرایی عناصر یک مجموعه را از مؤلفه‌های ارزشمند در تسریع روند پیشرفت و توسعه همه‌جانبه دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم استفاده بهینه و کاربردی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان در عرصه‌های زمانی مختلف در اولویت و سرفصل برنامه‌ها قرار گیرد.

رضانیا خاطرنشان کرد: پس از رقابت شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی استانداری تعداد 391 نفر از واجدان شرایط از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی جذب دستگاه‌های اجرایی سطح استان همدان خواهند شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول