اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عنبری در گفت‌وگو با فارس:

کارگروه عفاف و حجاب ورزش بانوان در قم تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: نخستین جلسه کارگروه عفاف و حجاب ویژه مربیان آمادگی جسمانی مناطق چهارگانه شهر مقدس قم برگزار شد.

کارگروه عفاف و حجاب ورزش بانوان در قم تشکیل شد

لیلا عنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نخستین جلسه کارگروه عفاف و حجاب ویژه مربیان آمادگی جسمانی و ایروبیک مناطق چهارگانه شهر مقدس قم و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان قم با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و استاد حوزه و دانشگاه تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد موضوعات مختلفی در خصوص اهمیت توجه به حفظ شخصیت زن و مسائل مختلف در موضوع عفاف و حجاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در میادین و محیط‌های ورزشی بانوان اظهار داشت: یکی از این اقدامات برگزاری همایش پیاده‌روی بانوان با شعار عفاف و حجاب در قم بود.

عنبری حجاب را بالا‌ترین منزلت زن دانست و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، زنان ما همدوش با مردان و در سنگر عفت و حجاب در برابر تهاجم بی‌امان استکبار ایستادند و اجازه ندادند به این انقلاب آسیبی وارد شود.

وی با یاد‌آوری اینکه دشمن بعد از سه دهه از پیروزی انقلاب همچنان با ابزار تهاجم فرهنگی به میدان آمده است تا جامعه ما را از مسیر متعالی خود منحرف کند اظهار کرد:‌ دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها راه ضربه وارد کردن به نظام اسلامی ما تلاش برای از هم پاشیدن نظام خانواده بوده و در این مسیر نیز سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام داده است.

 

*غرب مروج فرهنگ برهنگی و لاابالی‌گری

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت:‌ یکی از مهم‌ترین عوامل بد پوششی بانوان امروز جامعه، بی‌توجهی به تولید و توزیع پوشاک مناسب و اغلب الگو‌گیری از نظام سلطه است که اگر در این مورد قصور و کوتاهی‌ها برطرف شود و شاهد تولید و توزیع پوشاک مناسب باشیم عفاف نیز در جامعه ایرانی توسعه می‌یابد.

وی یکی از سیاست‌گذاری‌های نظام غرب را در سرنگونی حکومت‌های آزادی‌خواه و اسلامی، ترویج فرهنگ برهنگی و لاابالی‌گری دانست و ابراز داشت: ما با تولید مدل‌ها و الگو‌های شایسته در تهیه البسه می‌توانیم جلوی این هجمه سنگین را بگیریم.

عنبری عفت و حجاب را مایه آبرو و شرف هر زن مسلمان و آزاده عنوان کرد و بیان داشت: اغلب انحطاط‌‌ها و فساد به وجود آمده در جامعه ناشی از پایبند نبودن به عفاف و حجاب است و اگر چنین قید و بندی بر مناسبات حاکم نباشد جامعه دچار انحطاط و گمراهی می‌‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول