اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

نیروی انتظامی با ‌معضل بد‌حجابی برخورد ‌قاطع داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی با ‌معضل بد‌حجابی برخورد ‌قاطع داشته باشد.

نیروی انتظامی با ‌معضل بد‌حجابی برخورد ‌قاطع داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی در نشست شورای فرهنگ عمومی مراغه، بر اقدام جدی همه ادارات و نهادها در ارائه و اجرای راهکاری مناسب و فرهنگی برای تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد.

وی، بر برخورد قاطع مسئولان و ارگان‌های مختلف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معضل بد‌حجابی در جامعه تاکید کرد و گفت: قوای مجریه، قضائیه و مقننه باید برای حفظ مسائل شرعی، حجاب، عفت و پاکدامنی در جامعه به‌صورت اساسی برنامه‌ریزی کنند.

پورمحمدی تصریح کرد: برخورد قاطع با معضل بد‌حجابی باید در اولویت اقدامات مسئولان و دست‌اندرکاران دستگاه‌ها قرار گیرد و با همراهی مردم، فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گسترش یافته و نهادینه شود.

وی تاکید کرد: نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب نیاز به تلاش و عزم عمومی دارد و باید دستگاه‌های کم‌کار و فعال در این راستا شناسایی شوند. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول